|
好慘丫今日.... 中文聆聽測驗唔合格丫~~ 得果"6"分.... T^T"
點解``點解``點解``點解``點解丫`````````` (冇得解~" KEE*)
哈哈-------'' 個分數自己知道左之後都想笑,,,, 從來都未試過咁差嫁,,,,, O-O*
坐我隔離果d人全部都係得果幾分.... 卡卡^^*
全班最高果個係XX根...... (( 叻女哇,,,XDD* 繼續努力唷....))
佢有"14分"丫,,,,,,, 嘩--- 你好勁丫~~ MY IDOL~??**
高我8分丫,,,,,,,, 唉~~" 我地兩個跟本就冇得比既,,,,, SAI氣喇~~'" 呵呵~~"
好多人都唔合格丫,,,,,,,, 6分都唔係好差姐.....可~??
白痴=]] KEE~KEE~***
自從升左上來Form2之後,,,, D成績差左好鬼死多......
(( 嘿,,, 衰豬,,, 心散了嗎~?? 應該收拾心情了吧~~!! ))
傻婆我要努力讀書`書書書``````*=]] 哈哈,,. 好廢既廢話唷~'" 聽住先喇~~~~~'"
中文做話劇.... 笑死我喇~~" 上到個台唔知做乜,,,,, 成個傻佬咁喎~~ 哈哈*
MISS仲話我做得好~~~~~" 多謝比面呢----" O-O*
中午,,,, 比人玩,,,, (全因為丫勞生) T^T"
NET堂,,,,, 笑到扑街...... ^^* 個丫SIR超搞野,,,,,,
最尾一堂,,,
英文ORAL TEST,,, 慘囉,,,,, ><" 冇溫到哇.....
有個"傻佬"唔識講英文,,, 講講下... 講左中文哇..... 笑死,,,,,"
大家估唔估到係邊個呢~??
哈哈,,,,, 之咪就係劉剛剛小朋友囉,,,,,,,,,,,, XDD*
妖,,,,, ORAL TEST 又肥``肥肥肥肥肥肥`肥``````左喇,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 傷心ING*
原來衰開係有條路嫁,,,,,, =-=" 一日衰兩鍋......
慘呢~~~~~" 聽日要重考TIM ><" 又要死過喇... ><" 點算好呢~~!??
不過--- 好采有大把人陪姐~~ 我地果度得果幾個PASS咋......
聽日放學又要重考喇,,,,,,
唉............." [[*人總不能夠事事如意的,,,,*]] <---------REMENBER IT~~~""
正所謂,,, 小小苦楚等於激勵...... 不必太傷心,,,, 以平常心對待就得嫁喇~~"
TO : 二丁班部分"KAI子們"--------------
聽住,, 記住,, 唔好再將我同姓勞果個拉埋一齊講............."
討厭`` 討厭`` 討厭``討厭 ``````````````````` 討厭死了 ``
就當我唔該晒你地喇,,,,,,
一個二個都係咁,,, 不知所謂~~" 呵呵^^*
TO : 姓勞果個-------------
聽住----------- 唔好再亂講野喇,,,, 打你嫁~~"
嘩---嘩---嘩---" 一次過寫左好多野TIM..... 傻傻地...."
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|