~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 9 月 25 日  星期一  

                 



2006-09-25

好慘丫今日....           中文聆聽測驗唔合格丫~~            得果"6"分....         T^T"        

點解``點解``點解``點解``點解丫``````````         (冇得解~"  KEE*)  

哈哈-------''            個分數自己知道左之後都想笑,,,,            從來都未試過咁差嫁,,,,,       O-O*    

坐我隔離果d人全部都係得果幾分....            卡卡^^*  

全班最高果個係XX根......         (( 叻女哇,,,XDD*        繼續努力唷....))    

佢有"14分"丫,,,,,,,           嘩---           你好勁丫~~            MY  IDOL~??**   

高我8分丫,,,,,,,,          唉~~"         我地兩個跟本就冇得比既,,,,,     SAI氣喇~~'"         呵呵~~"       

好多人都唔合格丫,,,,,,,,             6分都唔係好差姐.....可~??          

白痴=]]                KEE~KEE~***     

自從升左上來Form2之後,,,,           D成績差左好鬼死多......        

(( 嘿,,,     衰豬,,,         心散了嗎~??         應該收拾心情了吧~~!! ))        

傻婆我要努力讀書`書書書``````*=]]              哈哈,,.         好廢既廢話唷~'"            聽住先喇~~~~~'"    

中文做話劇....             笑死我喇~~"           上到個台唔知做乜,,,,,         成個傻佬咁喎~~          哈哈*   

MISS仲話我做得好~~~~~"               多謝比面呢----"     O-O*   

中午,,,,        比人玩,,,,         (全因為丫勞生)    T^T"    

NET堂,,,,,               笑到扑街......         ^^*        個丫SIR超搞野,,,,,,        

最尾一堂,,,     

英文ORAL  TEST,,,           慘囉,,,,,        ><"       冇溫到哇.....   

有個"傻佬"唔識講英文,,,          講講下...        講左中文哇.....          笑死,,,,,"  

大家估唔估到係邊個呢~??     

哈哈,,,,,          之咪就係劉剛剛小朋友囉,,,,,,,,,,,,           XDD*    

妖,,,,,          ORAL  TEST 又肥``肥肥肥肥肥肥`肥``````左喇,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,          傷心ING*     

原來衰開係有條路嫁,,,,,,           =-="            一日衰兩鍋......          

慘呢~~~~~"             聽日要重考TIM  ><"             又要死過喇...        ><"          點算好呢~~!??    

不過---          好采有大把人陪姐~~            我地果度得果幾個PASS咋......           

聽日放學又要重考喇,,,,,,         

唉............."              [[*人總不能夠事事如意的,,,,*]]           <---------REMENBER  IT~~~""     

正所謂,,,        小小苦楚等於激勵......         不必太傷心,,,,               以平常心對待就得嫁喇~~"

TO : 二丁班部分"KAI子們"--------------    

聽住,,       記住,,         唔好再將我同姓勞果個拉埋一齊講............."    

討厭`` 討厭`` 討厭``討厭 ``````````````````` 討厭死了 ``  

就當我唔該晒你地喇,,,,,,      

一個二個都係咁,,,        不知所謂~~"         呵呵^^*   

TO : 姓勞果個------------- 

聽住-----------       唔好再亂講野喇,,,,        打你嫁~~"   

嘩---嘩---嘩---"          一次過寫左好多野TIM.....            傻傻地...." 

 

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單