|
今日番到學校超無奈囉,,,,,,, 中一,中二要睇電影-----無聊的"霍元甲"丫.................
12點就放左喇,,,,, 下半日唔洗番,,,, ^^*
可憐既我丫,,,,,,,,,,,, 比個女仔強吻左一啖,,,,,
好慘哇,,,, 鳴鳴,,,, ><"
你要知道,,, 我唔係基嫁~~~~~~~~~"
呵呵...^^* 約左好多人哇```` O-O*
放左之後,,, 就同一大班人去左"石公"打波,,,,, 超無奈囉我,,,, 冇力打~~"
猛咁比人影相,,,,, 唔知點算好,,, T^T"
鳴鳴,,,><" 琴日本身約左人今日一齊食飯嫁,,,
不過,,, 有人唔記得左我喇..... 靜係掛住自己食,,, 唔理我喇,,,, ><"
肚餓死左都冇人理 T^T"
真係好衰仔,,,, >V<" 放我飛機`機機```機機機機機機機機機機機``````````````````````
傷心死我喇,,,, ><"
不過我唔會咁易就怪人既,,,,, XXD**
唔知仲有冇下次,,, 如果下次再放我飛機`機機```既話 我就咬你喇........... 呵呵^^*
好肚餓..... 冇晒力,,,"
好無奈咁樣比人拉左去"黃金"打機,,,,, 飛的過"黃金".............
我呢D乖乖女緊係冇打喇,,, XDD*
實在係太悶喇... 搵人出來陪我,,,,, O-O* 哈哈''''''''''''''
黃小朋友仔*真係好人喇,,,,,,,,,,,,,,, 同我一齊癲左成半日,,,""
去左"奇趣天地" 聽落去好似好低B``BBB`BB`````` 玩射籃,,,,
不過好好玩,,,,, ^V^"
好勁丫我地.... 贏晒果d情侶檔..... 哈哈,,,,,,,"
好好玩.... 又白痴'' O-O*
又見到同學.... 話我地拍拖.... 好無奈囉,,,, 咁就話我地拍拖... 有腦既都知唔係喇,,,
成日都冇食過野,,,, 超`超超超``肚餓囉,,,,,,,,,,,, 唔知點解見到D野又唔想食喎,,,"
跟住去番"黃金"搵番佢地,.,,,,,,, 去到見到超多"香島人" 有D識~~ 有D唔識,,,""
冇乜心情留係度打機,,,,,,,,, 3點幾就去左石硤尾打波,,,, 開頭都幾好玩既,,,,
後尾月來月多人,,,,,,,,, D人我都唔識,,,,,
咁就坐左係度,,, 同"雯女"傾電電喇,,,,,,,,,,,,,,,,,,
(((*女仔來嫁,,,成日都話我溝仔,,,*)))
我先冇咁衰,,, 你幾時見過我溝仔丫,,,,,,,,,, 係咪~?? XDD*
離開籃球場之後....
跟住又去左"麗閣X"坐``坐坐`坐坐坐``````` 睇相相...."
又去左買野食............. 歸家喇,,,,,,,,,,,
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|