累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快
煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔
你心情的坑洞讓我來填滿
友情會第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單
朋友 只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然
圍著你~ 抱緊你~ 相信你~
任他們多漂亮 未及"你"矜貴
我側田""
I LOVE JUSTIN""
I AM...
華WA華WA華WA華WA華WA"
XANGA仔"
http://www.xanga.com/BELLA3951
2006 年 10 月 22 日 星期日
2006-10-22
死白痴... 變態... 憎你,,, I HATE YOU~"" 討厭跟風怪"" 我換一次版面,,, 你個屎忽鬼就跟我換一次""" COPY我圖片... 我唔怪你"" 跟我格式,,, 我唔怪你""" COPY我D相,,,, 我唔怪你""" 我LOCK人留言...... 你又LOCK~~~"" 我都唔怪你"" CPOY埋我篇日記D內容,,, 改晒D名再貼出來...... 我就一定唔忍得......."" 一早就已經好唔GUR你嫁喇......"" 不過冇講出口咋嘛....."" 心有鬼既人..... 諗下我係唔係講緊你...""
死白痴... 變態... 憎你,,, I HATE YOU~""
討厭跟風怪""
我換一次版面,,, 你個屎忽鬼就跟我換一次"""
COPY我圖片... 我唔怪你"" 跟我格式,,, 我唔怪你""" COPY我D相,,,, 我唔怪你"""
我LOCK人留言...... 你又LOCK~~~"" 我都唔怪你""
CPOY埋我篇日記D內容,,, 改晒D名再貼出來...... 我就一定唔忍得.......""
一早就已經好唔GUR你嫁喇......"" 不過冇講出口咋嘛.....""
心有鬼既人..... 諗下我係唔係講緊你...""
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]