累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快
煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔
你心情的坑洞讓我來填滿
友情會第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單
朋友 只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然
圍著你~ 抱緊你~ 相信你~
任他們多漂亮 未及"你"矜貴
我側田""
I LOVE JUSTIN""
I AM...
華WA華WA華WA華WA華WA"
XANGA仔"
http://www.xanga.com/BELLA3951
2006 年 10 月 27 日 星期五
2006-10-27
比人話我唔寫日記TIM.... 忙丫嘛..... 無計喇..... XDD* 今日調左位喇`` 有D唔捨得之前果D人TIM.... 呵呵^^* 上堂,,,,, (不詳說)"" ... LUNCH過後... 比人話我拍拖.... 仲要係比人屈同"丫史"拍.... = =" 仲要話係M記見到埋TIM~"" 冇去過丫 0-0" 十萬個無奈.... =-=" 救命丫.... 我乜都咁講過 ><" 算.... 廢事同你地講~~~ 哼----------------- ... 放左學之後..... 有個人話我唔記得左佢TIM~"" 哇卡卡~^^* 真係大頭哈嫁姐.... 呵呵""" 我以後會多D關心你嫁喇"" 再會.... BYE~" >33<"
比人話我唔寫日記TIM.... 忙丫嘛..... 無計喇..... XDD*
今日調左位喇`` 有D唔捨得之前果D人TIM.... 呵呵^^*
上堂,,,,, (不詳說)""
...
LUNCH過後...
比人話我拍拖.... 仲要係比人屈同"丫史"拍.... = ="
仲要話係M記見到埋TIM~"" 冇去過丫 0-0"
十萬個無奈.... =-="
救命丫.... 我乜都咁講過 ><"
算.... 廢事同你地講~~~ 哼-----------------
放左學之後..... 有個人話我唔記得左佢TIM~""
哇卡卡~^^* 真係大頭哈嫁姐....
呵呵""" 我以後會多D關心你嫁喇""
再會.... BYE~" >33<"
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]