~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 10 月 13 日  星期五  

                 



2006-10-13

哈-------       今日係校運會既第一日"""        o-o*

10點.....        跑100m初賽~~~          乙組太多人喇...       -V-"     要分開幾組來跑~~~         

咁鬼多人,,,     好驚自己入唔到決賽丫...          T^T""

升左乙組之後...        D人睇落去勁左好多丫....          大鍋""        唔知點死法好~~~"

同我跑果D有幾個係中四嫁~~""         屈我機.....       鳴鳴...><"

呵呵~~""         原來我有好多FANS嫁.....        

叫住我個名....         好感動唷"""            多謝你地既支持丫......          永遠愛你地"""

放心...    我會盡力跑"""         KEKE*    

起跑喇.....         有個傻佬企係起跑線度.....        叫我"華華".....

笑到我爭D企唔穩.......          如果我扑低左既話,,,              就打爆你個頭....         呵呵  o-o*

BU--------------"          跑丫跑丫跑丫跑丫跑丫跑丫""""   

嘩....        衝線.....          好野.....           WIN~~""        ^^*        

我係我果組度跑第一丫""          叻女哇^^*           好有型唷"""           HEE*               打敗左D中四級既姐姐"""   

可以入決賽喇...           星期一再玩過"""         不過星期一D人超勁喎~~~""

點都好喇,,,,,,,,,          入到就得...""

開心開心開心開心開心開心開心開心"""            十萬個開心....           哇卡卡"""

我D FANS大叫"""              為我拍手掌,,,,         啪~啪~啪~啪~啪~啪~""             

卡卡""         真係好鬼死正"""           好玩唷"""     

有人話我MAN喎""           暈喇~~~"           不過都好開心呢~""

食飯...        好平丫D野....""      飽晒....

食完飯**        班際接力....        我係隊長~~   

((*白痴都做到隊長.....        不過隊員們也白痴得很~~*))"""              KEKE* 

有中一,,,中二,,,中三,,,中四,,,          慘喇....         一齊跑"""   

好多田徑隊既人....          成隻牛牛咁......        同我地呢D蚊蚊點比丫~~""

志在參與姐''''''

哈哈""         估唔到....      我地隊跑第三'''         有獎拎'''         開心呢~~~''

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"  真的很喜歡見到梁婉嬅笑的樣子      很懷念和她一起玩的日子       但為何每次她總是對我不瞅不睬的??   "

(係起xx揚既XANGA度COPY嫁)         無奈,,,打錯左我個名....  

係梁婉華,,,,     唔係梁婉嬅....            REMENBER  IT""        BUT  NEVER  MIND""

睇到呢句野果陣....         唔知點講好~""        我同佢又唔熟,,,,       點解佢要咁寫呢~??

我諗我知點解喇....           估到既~~""         我都問過一D人....""

就係因為佢既呢一句,,        令到我諗番起好多野=]]" 

點解我一直都唔覺我自己係D咁衰既人....~???

次次叫佢幫我做野....          佢都會第一時間SAY  OK~!!!  

對於一個唔多熟既人,,,,         都會幫....        點解呢~??       

但係,,,相反~~        我又幫過佢D咩呢~??      

唔知點解....       硬係覺得同佢冇乜野講咁.......""          仲對佢好冷淡TIM"" 

都唔似FD既~""        

不過,,,       同佢都係見過幾次面姐.....           仲要係次次都一大班FD~~~          係咁上下嫁喇~~""    

諗番起....       又真係冇乜點同過佢講野~~""          仲一D都唔熟.....

我記得我之前仲好似鬧過佢嫁BOR~~         唔知係唔係呢~???            好似係....     =-="

如果有機會既話~~   我真係好想同佢講番一聲對唔住""" 

奈何在於面子既問題,,,      永遠都講唔出口""      (人總是自私的)

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單