哈------- 今日係校運會既第一日""" o-o*
10點..... 跑100m初賽~~~ 乙組太多人喇... -V-" 要分開幾組來跑~~~
咁鬼多人,,, 好驚自己入唔到決賽丫... T^T""
升左乙組之後... D人睇落去勁左好多丫.... 大鍋"" 唔知點死法好~~~"
同我跑果D有幾個係中四嫁~~"" 屈我機..... 鳴鳴...><"
呵呵~~"" 原來我有好多FANS嫁.....
叫住我個名.... 好感動唷""" 多謝你地既支持丫...... 永遠愛你地"""
放心... 我會盡力跑""" KEKE*
起跑喇..... 有個傻佬企係起跑線度..... 叫我"華華".....
笑到我爭D企唔穩....... 如果我扑低左既話,,, 就打爆你個頭.... 呵呵 o-o*
BU--------------" 跑丫跑丫跑丫跑丫跑丫跑丫""""
嘩.... 衝線..... 好野..... WIN~~"" ^^*
我係我果組度跑第一丫"" 叻女哇^^* 好有型唷""" HEE* 打敗左D中四級既姐姐"""
可以入決賽喇... 星期一再玩過""" 不過星期一D人超勁喎~~~""
點都好喇,,,,,,,,, 入到就得...""
開心開心開心開心開心開心開心開心""" 十萬個開心.... 哇卡卡"""
我D FANS大叫""" 為我拍手掌,,,, 啪~啪~啪~啪~啪~啪~""
卡卡"" 真係好鬼死正""" 好玩唷"""
有人話我MAN喎"" 暈喇~~~" 不過都好開心呢~""
食飯... 好平丫D野...."" 飽晒....
食完飯** 班際接力.... 我係隊長~~
((*白痴都做到隊長..... 不過隊員們也白痴得很~~*))""" KEKE*
有中一,,,中二,,,中三,,,中四,,, 慘喇.... 一齊跑"""
好多田徑隊既人.... 成隻牛牛咁...... 同我地呢D蚊蚊點比丫~~""
志在參與姐''''''
哈哈"" 估唔到.... 我地隊跑第三''' 有獎拎''' 開心呢~~~''
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
" 真的很喜歡見到梁婉嬅笑的樣子 很懷念和她一起玩的日子 但為何每次她總是對我不瞅不睬的?? "
(係起xx揚既XANGA度COPY嫁) 無奈,,,打錯左我個名....
係梁婉華,,,, 唔係梁婉嬅.... REMENBER IT"" BUT NEVER MIND""
睇到呢句野果陣.... 唔知點講好~"" 我同佢又唔熟,,,, 點解佢要咁寫呢~??
我諗我知點解喇.... 估到既~~"" 我都問過一D人....""
就係因為佢既呢一句,, 令到我諗番起好多野=]]"
點解我一直都唔覺我自己係D咁衰既人....~???
次次叫佢幫我做野.... 佢都會第一時間SAY OK~!!!
對於一個唔多熟既人,,,, 都會幫.... 點解呢~??
但係,,,相反~~ 我又幫過佢D咩呢~??
唔知點解.... 硬係覺得同佢冇乜野講咁......."" 仲對佢好冷淡TIM""
都唔似FD既~""
不過,,, 同佢都係見過幾次面姐..... 仲要係次次都一大班FD~~~ 係咁上下嫁喇~~""
諗番起.... 又真係冇乜點同過佢講野~~"" 仲一D都唔熟.....
我記得我之前仲好似鬧過佢嫁BOR~~ 唔知係唔係呢~??? 好似係.... =-="
如果有機會既話~~ 我真係好想同佢講番一聲對唔住"""
奈何在於面子既問題,,, 永遠都講唔出口"" (人總是自私的)