|
2006-10-09 |
|
哈----" 成個星期都冇打過日記喇"""""
唔想打TIM......" 呵呵~~" 懶呢------"
而家上緊I.T.堂.... 一個字講晒... 悶悶悶悶悶```````` T^T"
丫SIR唔知唷..... 又一個白痴哇.... HEE*
琴日去左MK.... 開心呢...""""
行行下街無神神去左睇戲喎""" >V<" 正哇^^*
睇"寶貝計劃"....... 一套搞笑片..... 幾好睇,,好好笑 o-o*
個BB仔好鬼死得意丫...... 真係好想"啜啜"佢唷....... >3<" 哈""""
下個星期... 有"鬼上頭"睇.....
好想睇丫... 不過好似好得人驚咁喎...."
隻鬼好鬼恐怖,,,, 長頭髮..... -V-"
唔知敢唔敢睇呢"""" ><"
之後,,,, 就一齊行路番屋企......" 夠晒白痴...KEKE*
見狗""""" 比幾隻狗嚇到我彈起""""
鳴鳴"""" 衰狗...癲狗...死狗...傻狗...白痴狗..."" 哈------"
呵呵 o-o* 失禮晒"""""
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 61 | »
|
|