~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 10 月 11 日  星期三  

                 



2006-10-11

""校運會=]"

聽日係校運會....       都係我既死期.....        T^T""           

可憐既我丫....."

"被逼"跑3樣野....       100M            4X100M(班際)            4X100M(級際)          ((陰公囉....><"))     

[哈.....又幾好玩喎... ..全部都係跑100M.....]          

原來,,           我係級際接力隊長來嫁***         估唔到呢.....            隊員們......          加油唷....^^*

嘩.....        跑完又跑~~~~           真係死比你地睇....           o-o*   

二丁同學.....         ADD   OIL**     ADD   OIL**      

我自己都要ADD  OIL唷....        慘喇....""       對手很勁呢""" 

有D同組既人,,成隻牛咁""         好巨型丫""      又鬼高喎""         冇得比""     

跑完都唔知仲有冇命走呢~??""           (唔會死得咁快既又...KEKE*)

哈哈""""          不過上年跑3樣.....            都有3個牌既...         好叻女哇.....         抵錫嗎~~""??!

不過都好既....       連續5日都唔洗上堂.,,,,     ^^*       天下第一大樂事.....///         哈哈----""

二丁....        好好采"""        次次抽籤都抽中....      做親咩問卷調查都係咁....    

呢次又係....         又抽中我地班~~""            要代表中二級做"方隊"....     

緊係小唔到我呢個體育科代喇...""            不過都有其他人幫手既....""   

我地既方隊好有"型"呢"""              唔知點講好....=]"   

呢次一定要做得好好睇睇""           唔可以衰比人地睇~~~~"  

聽日加油"加油"加油"加油"       

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單