""校運會=]"
聽日係校運會.... 都係我既死期..... T^T""
可憐既我丫....."
"被逼"跑3樣野.... 100M 4X100M(班際) 4X100M(級際) ((陰公囉....><"))
[哈.....又幾好玩喎... ..全部都係跑100M.....]
原來,, 我係級際接力隊長來嫁*** 估唔到呢..... 隊員們...... 加油唷....^^*
嘩..... 跑完又跑~~~~ 真係死比你地睇.... o-o*
二丁同學..... ADD OIL** ADD OIL**
我自己都要ADD OIL唷.... 慘喇...."" 對手很勁呢"""
有D同組既人,,成隻牛咁"" 好巨型丫"" 又鬼高喎"" 冇得比""
跑完都唔知仲有冇命走呢~??"" (唔會死得咁快既又...KEKE*)
哈哈"""" 不過上年跑3樣..... 都有3個牌既... 好叻女哇..... 抵錫嗎~~""??!
不過都好既.... 連續5日都唔洗上堂.,,,, ^^* 天下第一大樂事...../// 哈哈----""
二丁.... 好好采""" 次次抽籤都抽中.... 做親咩問卷調查都係咁....
呢次又係.... 又抽中我地班~~"" 要代表中二級做"方隊"....
緊係小唔到我呢個體育科代喇..."" 不過都有其他人幫手既....""
我地既方隊好有"型"呢""" 唔知點講好....=]"
呢次一定要做得好好睇睇"" 唔可以衰比人地睇~~~~"
聽日加油"加油"加油"加油"