下邊D野,,, 早兩日就寫好喇...., 而家先擺出來,,,
1.傳俾你GE人:: 州州... (男仔)
2.佢同你咩關係:: 兄妹"""""
3.寫出5個你對佢GE好印象:: 對我好好``幾令仔``好鬼高``
4.佢對你做過最深刻既事:: 唔洗番學都來接我放學``` 抵錫 >3<"
5.佢同你講過最深刻GE說話:: 你做乜"搞"我哇~??
6.如果佢變成你既情人,佢咩野令你中意佢:: .....太好人喇佢~~ o-o*
7.如果佢變成你既情人,佢有咩要改:: 唔會掛,,, =-=" 唔好係咁串人囉,,,,
8.如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩:: "喳"車撞死佢~~
9.如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢:: 太串喇佢~~
10.你依家最想佢對你做既一件事:: 你話過請我食大餐嫁~~我記得嫁...^^*
11.對傳E份問卷比你既人的印象:: 他不是一個好情人````但係,,朋友就一定做得過~~
12.你認為周圍既人認為你是什麼的人:: 白痴 + 低能*
13.自己喜歡的個性:: 好咪得囉,,,...
14.相反的...討厭的個性是:: 發晒姣果D,,,,,=-="
15.自己想成為理想的類型:: 我自己,,,,
16.給關心自己,喜歡自己的人大喊一句:: 你地永遠都係我既好寶貝唷``
1.傳俾你GE人:: 傻女若雲* (女仔)
2.佢同你咩關係:: 好朋友.....
3.寫出5個你對佢GE好印象:: 做朋友幾好,,,,幫得人...
4.佢對你做過最深刻既事:: 強吻我.... >v<"
5.佢同你講過最深刻GE說話:: 其實我好中意你....=-="
6.如果佢變成你既情人,佢咩野令你中意佢:: 如果真既話,,,就死得喇""
7.如果佢變成你既情人,佢有咩要改:: 我唔係TB丫...
8.如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩:: 串爆佢,,,
9.如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢:: 好朋友來嫁,,,
10.你依家最想佢對你做既一件事:: 強吻番佢,,,, HEE*
11.對傳E份問卷比你既人的印象:: 好KAI~
12.你認為周圍既人認為你是什麼的人:: 白痴 + 低能*
13.自己喜歡的個性:: 好咪得囉,,,=-="
14.相反的...討厭的個性是:: 成日都係度嘈嘈閉果D....
15.自己想成為理想的類型:: 做番自己咪得囉...
16.給關心自己,喜歡自己的人大喊一句:: 唔好DUM低我丫,,,
1.傳俾你GE人:: 小白* (女仔)
2.佢同你咩關係:: 我老婆仔,,,^^*
3.寫出5個你對佢GE好印象:: 多野講....(講晒o-o*)
4.佢對你做過最深刻既事:: 一叫即出...去街都係...
5.佢同你講過最深刻GE說話:: 老公仔,,,,(想死)
6.如果佢變成你既情人,佢咩野令你中意佢:: 好識冧人,,,,,
7.如果佢變成你既情人,佢有咩要改:: 唔好成日都靠人喇,,,,
8.如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩:: 唔會既,,,KEKE*
9.如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢:: 唔會落,,,
10.你依家最想佢對你做既一件事:: 打佢,,,佢成日都打我既...
11.對傳E份問卷比你既人的印象:: 係一個好女仔,,同埋好識冧人,,,
12.你認為周圍既人認為你是什麼的人:: 白痴 + 低能*
13.自己喜歡的個性:: 好咪得囉,,,=-="
14.相反的...討厭的個性是:: 以為自己好叻咁....其實係一個大白痴果D囉,,,
15.自己想成為理想的類型:: `做隻貓...做隻狗~~""
16.給關心自己,喜歡自己的人大喊一句:: 要記住我丫,,,^^*