累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快
煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔
你心情的坑洞讓我來填滿
友情會第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單
朋友 只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然
圍著你~ 抱緊你~ 相信你~
任他們多漂亮 未及"你"矜貴
我側田""
I LOVE JUSTIN""
I AM...
華WA華WA華WA華WA華WA"
XANGA仔"
http://www.xanga.com/BELLA3951
2006 年 9 月 26 日 星期二
比人厄`~~~~~~~~~~~~~~
9月26號都算係一個難忘的日子吧..... O-O* *(白痴的"") 第一次--- 你厄`厄厄`厄厄厄厄厄厄`我=]]** T^T" 你話過唔會厄我嫁,,,, 真的忘記了嗎~~??** 應該不會吧~~ 你又冇老人痴呆症~~~ 專登嫁~?? 對於你既解釋... 我真係冇心機再聽落去喇,,,, 我冇諗過去鬧你'' 亦都冇諗過去嬲你'' 為左乜野,,, 你要咁來厄我...""?? 到左而家我都仲唔係好清楚~~~"" 神智不清....." 感覺好得人驚,,, 討厭比人厄.... 好恐怖,,,
9月26號都算係一個難忘的日子吧..... O-O*
*(白痴的"")
第一次--- 你厄`厄厄`厄厄厄厄厄厄`我=]]** T^T"
你話過唔會厄我嫁,,,, 真的忘記了嗎~~??**
應該不會吧~~ 你又冇老人痴呆症~~~ 專登嫁~??
對於你既解釋... 我真係冇心機再聽落去喇,,,,
我冇諗過去鬧你'' 亦都冇諗過去嬲你''
為左乜野,,, 你要咁來厄我...""??
到左而家我都仲唔係好清楚~~~""
神智不清....."
感覺好得人驚,,, 討厭比人厄.... 好恐怖,,,
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]