累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快
煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔
你心情的坑洞讓我來填滿
友情會第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單
朋友 只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然
圍著你~ 抱緊你~ 相信你~
任他們多漂亮 未及"你"矜貴
我側田""
I LOVE JUSTIN""
I AM...
華WA華WA華WA華WA華WA"
XANGA仔"
http://www.xanga.com/BELLA3951
2006 年 10 月 19 日 星期四
2006-10-19
大家... 還記得我地既 kai 野嘛 ? 每人蚊一條眼捷毛出黎.... 10蚊一條~~ 竟然有人買囉* (好傻丫"") o-o* 結果D毛比個白痴婆一口氣向住我吹..... 我懷疑我食左好幾條丫 ><" 好采係眼捷毛咋..... 哈哈~~"" 如果係第二D毛就陰公喇~~"" 唔知點解,,, 今日D人又講番.... 笑到pa街~~~"" <-----傻婆傻佬既眼捷毛丫..... 哈.... 都有幾多喎...""
大家... 還記得我地既 kai 野嘛 ?
每人蚊一條眼捷毛出黎.... 10蚊一條~~ 竟然有人買囉* (好傻丫"") o-o*
結果D毛比個白痴婆一口氣向住我吹.....
我懷疑我食左好幾條丫 ><"
好采係眼捷毛咋..... 哈哈~~"" 如果係第二D毛就陰公喇~~""
唔知點解,,, 今日D人又講番.... 笑到pa街~~~""
<-----傻婆傻佬既眼捷毛丫..... 哈.... 都有幾多喎...""
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]