累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快
煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔
你心情的坑洞讓我來填滿
友情會第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單
朋友 只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然
圍著你~ 抱緊你~ 相信你~
任他們多漂亮 未及"你"矜貴
我側田""
I LOVE JUSTIN""
I AM...
華WA華WA華WA華WA華WA"
XANGA仔"
http://www.xanga.com/BELLA3951
2006 年 10 月 28 日 星期六
2006-10-28
點解而家會搞成咁呢~~?? 呢個唔係我想要我既結果 >v<" 呢次件事.... 我覺得三個都冇錯囉.... 你----------------唔需要去介意D咩,,, 唔需要去嬲D咩.... 個POINT係你地之前已經 分左手 ..... "" 見到你寫D野'"" 唔知比咩反應出來好"""" 我靜係知...... 今日,,, 我喊左...""" 聽住----------------- 姊妹.... 一生一世""" 呢樣野係冇得變嫁,,,, =]""' 我唔想因為呢樣野而影響左我地三個既感情"""" 好想一切一切都可以好似之前咁樣.... 但係點解而家D關係...... 會搞到咁薑呢....?"? 仲有,,,, 今日,, 講出來比你聽,,, 唔係因為D咩,,,, 係因為尊重你.....
點解而家會搞成咁呢~~??
呢個唔係我想要我既結果 >v<"
呢次件事.... 我覺得三個都冇錯囉....
你----------------唔需要去介意D咩,,, 唔需要去嬲D咩....
個POINT係你地之前已經 分左手 ..... ""
見到你寫D野'"" 唔知比咩反應出來好""""
我靜係知...... 今日,,, 我喊左..."""
聽住-----------------
姊妹.... 一生一世""" 呢樣野係冇得變嫁,,,, =]""'
我唔想因為呢樣野而影響左我地三個既感情""""
好想一切一切都可以好似之前咁樣....
但係點解而家D關係...... 會搞到咁薑呢....?"?
仲有,,,, 今日,, 講出來比你聽,,, 唔係因為D咩,,,,
係因為尊重你.....
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]