~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 9 月 6 日  星期三  

                 



第二十三回

慘無人道囉....           比成十幾個衰鬼哥哥打我個頭仔同meet我個面丫....             痛耶......"     

下次見到我唔準meet我個面...         都唔準打我個頭仔唷~~~~"             知冇~~??""      

一陣比你地打到傻左就唔係咁好喇...          呵呵~~~"        咁易傻咩~~??   

個面面都比你地搞到紅晒喇...            笑死人喇....         成個小甜甜咁樣.....      >v<"

衰豬...       下次唔好喇....          小妹呢次唔怪你地`~~              原諒你地囉....      

嘿....       > <"...         好耐都冇打過波波lu~~"           好想打丫...      

不如咁丫....             我地搵日一齊去打波波丫......`                      你地會陪我嫁可~??            

HEE*          我都知囉~  ^^* 

好喇...         就咁話喇.....              老哥真好....       ''     

HEE*             你地都覺我呢幾日開心左呢.....       知唔知點解呢~~??         因為一個人囉...

呢個人就係.....     呵呵xdd*            你地唔洗成日都問我喇.....          我係唔會講嫁....           唔比你地哈佢囉~~''

你地都知你地份人係點嫁喇....           會嚇親人地嫁嘛....             

所以唔話你地知....          呢個係明智ge選擇來ge~""         呵呵呵呵~~~''    xdd*

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單