~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 8 月 27 日  星期日  

                 



第十三回

今日一訓醒...        on左msn之後...        比個八婆鬧....         琴日又係咁wor...

不過...        我"大人不記小人過"~~          冇理到佢...            而且仲笑笑口咁樣同佢講笑tim~~

哈~~~~~''         激到佢巴巴聲....    

又話叫佢老公來...          又話吹雞...          我話 : " 你咪叫lor~~  我好驚ar~~~ "

講完之後,         又唔見佢真係咁做bor...           哈哈~~          可笑~~~~~''      ^o^''

知唔知我點解會咁樣去解決呢件事~~????

係因為以前曾經有一個對我好重要ge人~~~        佢同我講過咁樣ge一句話~~~

" 婉華...        無論有幾唔開心都好...        一定唔可以比唔生性ge眼淚流出來...

一定唔可以自己一個人屈埋一角...        要同好朋友分擔...        

點都要勉強微笑...         笑笑下就會開心番ga la~~"

就係因為佢ge呢一句野...        令到我學識左好多野...       冇咩事就盡量慳番D眼淚~~''

所以先至冇比呢個八婆抑制住我自己ge心情...

我起呢度要同佢講聲 : " 多謝~~! "          可能你會見唔到...       但...我都希望你會感受到...

我覺得我處理呢件事ge方式大個左好多...   

比著係我以前...

我實唔會理佢ge感受...          大鬧佢一餐...         跟住自己可能仲會喊tim~~''        

哈~~~''       而家我竟然識諗左好多wor~~''

你知道左一定會好開心姐~~~''        HEE*

放心...      我會記住你同我所講ge每一句野~~~~

好掛住你唷~~~~~~~         幾時先可以見番你呢~~~''     

HEE*      不過我信我一定會見番你ga~~~~            係咪~~???  

經過呢件事之後...      我同我自己講 : " 人大個左...      思想都要跟住大...     個腦都要識諗... "

 

 

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單