今日去左龜龜度食飯...
食完飯之後... 我同龜龜就去左剪頭髮....
去到果度... 果D人叫我洗左頭先剪.. 本身冇諗住要洗ga~~
因為岩岩洗完~~.. 不過冇計la~~ 衰心軟~~....
咁就去左洗頭la~~~~
幫我洗頭果個男仔... 我覺得勁似一個人lor~~~ 龜龜話唔係好似..
有dd似.. 佢話個頭形似..~~~~~~~~~~~~
我剪左個柒柒平陰頭仔... 變左好小頭髮~~~~~~~~~~~~~~~'''
D人話似櫻桃小丸子...
剪唔剪都比人話係櫻桃小丸子ga la~~'' Never mind~~''
不過我唔中意有D人叫我做"xx"... 好難聽~~
中午... 去左街街.... 又食左好多雪糕.....
好驚遲D會變大肥婆... 呵呵~~~~ 不過應該唔會ge~''''''
個暑假就快要走la~~'' 靜番ge日子唔多... 突然之間,有d唔多捨得ge感覺tim~''
但係又真係好想快d番學... 好掛住班入面果D豬豬ar~~~''
好想快D知自己讀邊一班~~'' 9月1日就可以知道la~~~'' 希望可以同番d好朋友仔一班la~''