~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 8 月 18 日  星期五  

                 



第四回

今日我一訓醒...         好似好好精神咁bor~     so,打比D  fd傾下計仔..... >v<''

呵呵~''       條茂里講左一個天大ge秘密比我知...       就係...   

(都話明係秘密la''   仲會講比你地聽咩~      不過我都唔敢講''   嘻嘻~~   講左出來會比人丙到變豬頭ga~'')

傾完電電之後...  就on左一陣msn....     D人都唔知死曬去邊....    得果廿幾個on~~''     悶屎我la~''  ><''

咁咪玩下腦腦lor~~''      HEE*           有一個論壇好鬼死多野睇~~''''         睇左好耐~~''

跟住就玩番個msn~~''     嘩---''   都唔知幾時有咁多人鼠左出來~~''    

之後就有好多人add我la~~   傾傾下...     比人小tim~~    >< ''    鳴鳴~~''

玩左一陣msn~~''''     聽左一陣歌~~''     就去左洗頭頭lu~*  

洗完頭頭之後就去左爺爺屋企食飯飯~~''        >v<''  

飽飽之後就要番番自己屋企 ~*    因為我約左viko來我屋企~~'''

viko來到之後~~''     搞到一陣電腦D野....   就一齊去左街街lu~*   

起條街街度~~''   我地食左一舊大大舊ge''薄荷朱古力雪糕''     嘩~~*    正ar~''

viko仲送左D野比我tim...    佢又買左一舊包書膠....      (由於本人唔識包豬豬~''   所以我冇諗住買...)

但係viko實在係太好人la~''     佢話幫我包埋~~''    真係抵錫   >33<''     so...我都買左一舊...

番到屋企之後~''     我dady叫我同viko幫佢去爺爺度拎小小野~~''

過到爺爺度...    睇到細佬剪左頭髮~...     成個日本仔咁~''        笑屎我la~''         不過都幾得意ge''

拎完野番到屋企之後...佢就開始做野---幫我包豬豬~''      呵呵~~''        >V<''

我就坐左起度睇住佢包豬豬~~''     睇睇下~~*          佢唔比我睇~~''    我就維有起度玩game la~~''     嘻嘻^^

過左一陣...  佢就包完la~''      嘩~~''           包得好令令唷~~*      唔該曬~*

呵呵~~''    真係好ga姐~~''    有人免費幫我包豬豬....   嘻嘻~~^^* 

包完豬豬之後...    我地就起屋企玩...   

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單