真係好唔明點解d人就係中意攞感情來玩玩下~~'' 連Amanda都係咁~~'' ><''
拍拖四日... 都未到熱戀時期~~~'' 就話對佢冇feel 要散...
冇feel當初又一齊~~?? 冇feel當初又咁開心~~?? 冇feel當初又咀又攬~~??
點解''''點解''''點解''''點解''''點解''''點解''''''''''''''''''''''''''''''
Bell Bell又係咁~~'' 拍左兩個幾星期就散左~~''
好玩咩...?? 我覺得無謂sai大家時間lor~~''
諗諗下~~'' 諗埋自己果份~''
記得...... 同你----> ** (-(-(-開始--熱戀--冷淡--冇feel--分開--傷心--絕望--單身-)-)-) **
經歷過左咁多野ge我... 覺得"愛情"已經唔再可靠la~'' 朋友仔永遠都係最好ga~~''*
笑容漸漸消失'' 換來的是甚麼? 眉頭漸漸緊得無法釋放了~~ 壓力大得可怕!!!
以前ge我... 身邊有人在陪伴'' 而家ge我... 獨自承受痛苦... ><
我明白..... 萬事起頭難~!!! 但係原來個開始真係會咁苦...咁難~!!!!
苦苦堅持~~ 經已沒意思~''
天ar~~'' 我幾時先可以搵番以前ge微笑ar~??
*****記住該記住的, 忘記該忘記的... 改變能改變的, 接受不能改變的.*****