~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 8 月 22 日  星期二  

                 



第八回

真係好唔明點解d人就係中意攞感情來玩玩下~~''        連Amanda都係咁~~''   ><''

拍拖四日...      都未到熱戀時期~~~''       就話對佢冇feel        要散...

冇feel當初又一齊~~??        冇feel當初又咁開心~~??        冇feel當初又咀又攬~~??

點解''''點解''''點解''''點解''''點解''''點解''''''''''''''''''''''''''''''

Bell Bell又係咁~~''      拍左兩個幾星期就散左~~''

好玩咩...??       我覺得無謂sai大家時間lor~~''    

諗諗下~~''    諗埋自己果份~''

記得......  同你----> **  (-(-(-開始--熱戀--冷淡--冇feel--分開--傷心--絕望--單身-)-)-) **

經歷過左咁多野ge我...       覺得"愛情"已經唔再可靠la~''       朋友仔永遠都係最好ga~~''*

笑容漸漸消失''      換來的是甚麼?      眉頭漸漸緊得無法釋放了~~    壓力大得可怕!!!

以前ge我...     身邊有人在陪伴''      而家ge我...     獨自承受痛苦...  ><

我明白..... 萬事起頭難~!!!          但係原來個開始真係會咁苦...咁難~!!!!

苦苦堅持~~   經已沒意思~''

天ar~~''      我幾時先可以搵番以前ge微笑ar~??

*****記住該記住的,  忘記該忘記的...  改變能改變的,  接受不能改變的.*****

 

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單