~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 8 月 17 日  星期四  

                 



第三回

今日好早就比媽咪叫醒左lu~*       醒左之後就on左一陣msn... 

同D朋友仔玩左一陣dance game~*     鳴鳴 > <''  好慘慘唷~*  

同琴日一樣~~~我仲係唔多識分左右~''

搞到輸曬~''    成左大輸家~~   HEE~*   又比人串tim~~   不過都係玩下姐~  

玩玩下~*   忽然好肚餓~   就落左街街醫肚肚~'' 

行行下...  見到牙Ming... 傾左一陣~''   嘩~''  冇見一排~~    靚左又型仔左bor~ HEE*   唔係講笑ga~'' ^v^''

之後就去左龜龜屋企~''     玩左一陣電腦      冇幾耐... chloe又上埋來....

佢叫我地幫佢去三聯拎豬豬~~bubi*  好重ar~~   仲要拎埋去佢屋企~~'' 

慘lor~''   要做"姑哩"   HEE*

真係洗人唔洗本~~    呵呵*     講笑za~''  不過都唔係白做ge~  佢請我地食雪糕~~      ^v^''

之後就去左"冒險樂園"搵三個唔多識ge人~''    佢地唔係度bor~    搞到我地白行一趟~~*       衰衰~''

拎完豬豬之後~~   又去左打波波~~~     果三個唔多識ge人都係度~~   不過就冇咩點講過野~~

走果陣~~''   賢仔拖琳妹隻手手唷~''   不過琳妹好似唔比bor~  賢仔就緊係失望la~ 呵呵~*

唉---''  而家D後生仔女真係ar~   

HEE~* 我地呢D識做之人緊係行遠D啦~~*  呵呵~~*

行到分岔路口果陣...佢地就分開左lu~~*    係唔係好唔捨得呢~''  嘻嘻~*

咁就又一日啦~~*

 

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單