累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快
煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔
你心情的坑洞讓我來填滿
友情會第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單
朋友 只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然
圍著你~ 抱緊你~ 相信你~
任他們多漂亮 未及"你"矜貴
我側田""
I LOVE JUSTIN""
I AM...
華WA華WA華WA華WA華WA"
XANGA仔"
http://www.xanga.com/BELLA3951
2006 年 8 月 20 日 星期日
第六回
琴日好晏先訓...今日一早又鬼咁早醒~ 死la~~'' 死la~~'' 一訓醒就暈駝駝~~''' ><'' 好似發燒''' 發燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒''''''' 可能係燒壞左個腦la...'' 係msn度同一個識但係又唔多熟ge人講左好多野... ^^* E+... 熟左好多lu~-* o-o* HEE~* 傾傾下~~'' 個頭又開始暈駝駝~~ ><'' 死.死.死.死.死.死.死.死.死.la~ 鳴鳴'' ><'' 好驚ar~~ 驚食藥藥...(苦苦) 驚打針針...(痛痛) 跟住好眼訓~~ 食左一粒藥之後... (好難食唷><'') 就走去訓教教豬lu~* HEE* 到左晚黑... 又好似好左D wor~'' 好采唔洗"死"姐~'' 咁就又一日la~~''
琴日好晏先訓...今日一早又鬼咁早醒~
死la~~'' 死la~~'' 一訓醒就暈駝駝~~''' ><''
好似發燒''' 發燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒燒'''''''
可能係燒壞左個腦la...'' 係msn度同一個識但係又唔多熟ge人講左好多野... ^^*
E+... 熟左好多lu~-* o-o* HEE~*
傾傾下~~'' 個頭又開始暈駝駝~~ ><''
死.死.死.死.死.死.死.死.死.la~
鳴鳴'' ><'' 好驚ar~~ 驚食藥藥...(苦苦) 驚打針針...(痛痛)
跟住好眼訓~~ 食左一粒藥之後... (好難食唷><'') 就走去訓教教豬lu~*
HEE* 到左晚黑... 又好似好左D wor~'' 好采唔洗"死"姐~''
咁就又一日la~~''
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]