~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 8 月 30 日  星期三  

                 



第十六回

今日係8月30號~~~~

有3個"傻仔"生日...        1個係豪B仔...       1個係小歐言...        1個係"佢"         HEE*

我係呢度祝佢地生日快樂~~~~~~''      要多謝我ga~~~       知冇~~

豪B仔...       我應成過送禮物比你~~~       就一定會送~~        我地係好朋友仔來ga ma~~

你幫左我咁多~~       你唔洗成日都追住我攞ga...

我唔係失憶ga~          我仲好記得...      HEE*

不過未得閑去買~~~~       懶牙我~~        呵呵   ^^*        你諗到要乜就話過我知la~~~     知嗎~~???

今日一早9點半就番到學校la~~~''         呵呵~~     好早唷~''  

唔記得左開果d乜鬼野會la...          從頭到尾都冇點留心聽過~~~~''            真係唔好意思la  Miss~~

有怪莫怪...     細路仔唔識世界...     呵呵~~      好好ge一個藉口ar...

由於今日係小歐言ge生日...        周sir又太好人la~~~       so...佢買左一個蛋糕送比d學生食~~

D人話好好味ga~~       周sir牙...        我愛你耶.....       好想你教ar~~~

不過---我都唔係佢果班~~        所以我冇得食...       鳴鳴... ><''     好傷心耶~~''

HEE*     不過都算la~~~      唔好咁貪心~~~     

**(冇得食蛋糕...     安慰下自己先~~    祝 : 今日食左蛋糕果d人今晚肚痛la~~)    呵呵~~    講笑za~~   xdd*

跟住...       到左我地班放果陣~~~      

發生左一件好`好`好`好`唔開心ge野~~~~~      

不過我大人有大量...      唔怪你...         忠告 : 下次唔好la~''  

搭地鐵果陣...      超好笑~~     有個人係度放"臭臭"...       倚~~~~     污染環境...

衰衰~~~       不過...     八婆怡仲衰~~~~...       卜命係度笑....

人地放"臭臭"....        佢都唔想ga la~~      哈哈~~      不過又真係幾好笑ge~~~~~~~~~

我都笑到肚都痛晒~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~''

好想快d到9月1號ar~~~            我諗個班d人應該都幾好ge~~~~~''     係咪~~~????

HEE*          好想可以快D可以同你地做到好朋友仔~~''

中二丁班ge全部同學仔~~~       加油唷~~~''        希望可以好開心咁樣同你地一齊度過呢一年la~~ ''  

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單