今日係8月30號~~~~
有3個"傻仔"生日... 1個係豪B仔... 1個係小歐言... 1個係"佢" HEE*
我係呢度祝佢地生日快樂~~~~~~'' 要多謝我ga~~~ 知冇~~
豪B仔... 我應成過送禮物比你~~~ 就一定會送~~ 我地係好朋友仔來ga ma~~
你幫左我咁多~~ 你唔洗成日都追住我攞ga...
我唔係失憶ga~ 我仲好記得... HEE*
不過未得閑去買~~~~ 懶牙我~~ 呵呵 ^^* 你諗到要乜就話過我知la~~~ 知嗎~~???
今日一早9點半就番到學校la~~~'' 呵呵~~ 好早唷~''
唔記得左開果d乜鬼野會la... 從頭到尾都冇點留心聽過~~~~'' 真係唔好意思la Miss~~
有怪莫怪... 細路仔唔識世界... 呵呵~~ 好好ge一個藉口ar...
由於今日係小歐言ge生日... 周sir又太好人la~~~ so...佢買左一個蛋糕送比d學生食~~
D人話好好味ga~~ 周sir牙... 我愛你耶..... 好想你教ar~~~
不過---我都唔係佢果班~~ 所以我冇得食... 鳴鳴... ><'' 好傷心耶~~''
HEE* 不過都算la~~~ 唔好咁貪心~~~
**(冇得食蛋糕... 安慰下自己先~~ 祝 : 今日食左蛋糕果d人今晚肚痛la~~) 呵呵~~ 講笑za~~ xdd*
跟住... 到左我地班放果陣~~~
發生左一件好`好`好`好`唔開心ge野~~~~~
不過我大人有大量... 唔怪你... 忠告 : 下次唔好la~''
搭地鐵果陣... 超好笑~~ 有個人係度放"臭臭"... 倚~~~~ 污染環境...
衰衰~~~ 不過... 八婆怡仲衰~~~~... 卜命係度笑....
人地放"臭臭".... 佢都唔想ga la~~ 哈哈~~ 不過又真係幾好笑ge~~~~~~~~~
我都笑到肚都痛晒~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~''
好想快d到9月1號ar~~~ 我諗個班d人應該都幾好ge~~~~~'' 係咪~~~????
HEE* 好想可以快D可以同你地做到好朋友仔~~''
中二丁班ge全部同學仔~~~ 加油唷~~~'' 希望可以好開心咁樣同你地一齊度過呢一年la~~ ''