~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 8 月 29 日  星期二  

                 



第十五回

今日一早~~~       有個人打電話來我屋企...          佢話佢叫miss ng...

係我ge新班主任...      我傻左...     呆左係度...        連邊個係miss ng我都唔多知~

慘lor~~~~~~~~~~~~~~~   ><''         

入左2丁班~~~~~~     點解我會入2丁ga~      周sir牙,,       我想跟你入2丙ar...        

我係2丁度冇人冇物...       實比人蝦la~~''    鳴鳴~~''     唔得咁ga~   o-o*

成半班都係吾識既ge人仔,,      你話點算~~''      問你死唔死...       一切又要從頭來過la~''

邊鬼個做編班ga~~?          唔中意ar~~         我要同你死過......

d朋友分到散晒咁~~~          擺明玩野姐~~ ''         =3=''

又叫我聽日一早9點幾番到學校唔知幫手做d乜~~~~~~~真係命苦''    ><''   

不過傻婆怡仲慘~~~~      佢連佢自己讀邊班都未知~~''      要9月1日先知...

希望佢可以同我讀埋同一班la~~~''     

仲有3日就番學la~~''         就可以知道自己同邊個一班la~~''

真係好想知道邊D人同我一齊度過下一年呢~~''       呵呵~~''

天ar~~~~~          幫幫手la~'''        比番我d好朋友仔同我一齊la~~''

活潑可愛ge一乙班...        再見la~~~~~~''        唔捨得耶~~~''

到左9月1日就要各奔前程la~''        

眼中帶淚..   

<< 再見了...   我的寵愛...   誰愿接受這種意外~~ >> 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單