悠長ge暑假過去la... 終於都完啦~ 真係唔係好捨得唷~~
聽日就係開學日~... 同學...準備好未呢?? HEE*
我咩都未汁過tim~~ 唔洗驚~~ 仲有成一晚~~~
係唔係有好多人仲未做晒D功課呢?? 唔緊要~~ 船到橋頭就自然直ga la~~ 呵呵*
諗返起... 覺得呢個暑假好無聊同埋過得好快lor~~~
轉眼就到返學既日子啦... 真係覺得好緊張... 唔知大家既心情又如何呢~?
即將要面對新既環境... 接受另一個新既挑戰... 大家一定要比D心機啊~
希望所有同學都用一個美好既心情去迎接新既開始~
今日晏晝同隻八婆去左影學生相~~~... 佢話要等成個中先有得攞wor~~
暈la~~~ 衰豬 >33<" 咁就漫無目的咁樣同隻八婆去左西9...
一個中之後~~... 攞相... 嘩~~ 邊個來ga~'' 咁鬼樣衰ge~
HEE* 連我自己都唔認得tim~~~''
正一衰仔來ga~~'' 影到我成隻衰豬咁~~~'' 鳴鳴~'' 睇耐D又幾得bor~~'' 呵呵~
最後.. 祝大家學業進步~
今日講住咁多先...因為諗唔到仲有咩講~
收筆!!!