~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 8 月 31 日  星期四  

                 



第十七回

悠長ge暑假過去la...          終於都完啦~         真係唔係好捨得唷~~

聽日就係開學日~...         同學...準備好未呢??        HEE*   

我咩都未汁過tim~~      唔洗驚~~      仲有成一晚~~~

係唔係有好多人仲未做晒D功課呢??         唔緊要~~      船到橋頭就自然直ga la~~   呵呵*

諗返起...     覺得呢個暑假好無聊同埋過得好快lor~~~

轉眼就到返學既日子啦...     真係覺得好緊張...     唔知大家既心情又如何呢~?

即將要面對新既環境...      接受另一個新既挑戰...     大家一定要比D心機啊~

希望所有同學都用一個美好既心情去迎接新既開始~

今日晏晝同隻八婆去左影學生相~~~...       佢話要等成個中先有得攞wor~~

暈la~~~      衰豬  >33<"       咁就漫無目的咁樣同隻八婆去左西9...

一個中之後~~...      攞相...      嘩~~   邊個來ga~''      咁鬼樣衰ge~

HEE*      連我自己都唔認得tim~~~''         

正一衰仔來ga~~''          影到我成隻衰豬咁~~~''    鳴鳴~''     睇耐D又幾得bor~~''   呵呵~

最後..    祝大家學業進步~

今日講住咁多先...因為諗唔到仲有咩講~

收筆!!!

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單