累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快
煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔
你心情的坑洞讓我來填滿
友情會第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單
朋友 只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然
圍著你~ 抱緊你~ 相信你~
任他們多漂亮 未及"你"矜貴
我側田""
I LOVE JUSTIN""
I AM...
華WA華WA華WA華WA華WA"
XANGA仔"
http://www.xanga.com/BELLA3951
2006 年 8 月 28 日 星期一
第十四回
今日我做左一件連我自己都唔多信ge野~~ 好似衰衰地咁~~ 冇計la~~'' 幫自己亦都幫朋友ma~~'' HEE* 驚驚地tim~~~'' 朋友有難~~ 唔到我唔理~~~'' 出來行... 最緊要"義"字排頭... xdd 好野~~~'' 就快可以回歸校園la~~~'' 據我所知... 有好多人都未做晒D功課... 個個都驚做唔晒... 唔洗擔心--- 到時先算la... 正所謂"長命工夫長命做"ma~~ 聽過冇?? 好無聊ar~~~ 好采有老公仔陪我msn同傾電話~~~~ XDD* thz~** 老公仔...
今日我做左一件連我自己都唔多信ge野~~ 好似衰衰地咁~~
冇計la~~'' 幫自己亦都幫朋友ma~~'' HEE* 驚驚地tim~~~''
朋友有難~~ 唔到我唔理~~~'' 出來行... 最緊要"義"字排頭... xdd
好野~~~'' 就快可以回歸校園la~~~''
據我所知... 有好多人都未做晒D功課... 個個都驚做唔晒...
唔洗擔心--- 到時先算la... 正所謂"長命工夫長命做"ma~~ 聽過冇??
好無聊ar~~~
好采有老公仔陪我msn同傾電話~~~~ XDD*
thz~** 老公仔...
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]