實在係太得閑la~
今日係幾號:8月19日 你的英文名: Bella 生日 : 8月12日 就讀學校: 香島中學
你中意人地點叫你 : 人地中意點叫係人地ge事~(理唔到) 你係屬於被動定主動既人:主動~HEE*(愛情就比較被動)
你有無潔癖:有架 電腦hang左你會點:想死或爆下粗~~''
見過最核突既野:一條毛神神ge野~~卡卡^^* 上咩堂先會訓覺:=-=上堂多數都係傾計~~一定唔會眼訓~
上咩堂會最悶 : 電視機 -->留意:電視機係一個人 最想養既動物: 龜龜
最鍾意聽咩歌:呢排撞聾~ 最唔相信邊個:心中有人選~唔方便講~ 最鍾意咩顏色:黑~白~紅~黃~
最討厭咩天氣:落大雨 最近喜歡的電影:冇wo- - 最近喜歡的事情:發呆o-o*
最近喜歡獨自一人嗎:- - 都幾enjoy架 你試過因為一個人哭嗎 :- - (都試過ge)~自己想喊咪喊lor--
你試過玩弄感情嗎:- -未~- -有機會試下 你試過愛上朋友的戀人嗎:- -未~咁樣好衰~~
你試過講大話嗎:- - 未試過既係豬頭 你試過心碎嗎:- -點碎法先~分兩件定分四件呀- -?
你試過暗戀別人嗎:試過 你試過怕愛上別人嗎:- -.....唔知點答好
你試過比人暗戀你嗎:- -話明暗戀...你點q會知姐 喜歡老鼠定4腳蛇:=-=呢d四腳爬爬咪搞我- -
喜歡被吻的地方:- -HEE*面面@咀咀 喜歡被抱嗎:- -最好實到呼吸唔到果d
喜歡的球星:- -對呢d冇興趣(除非碧咸轉行打籃球~) 喜歡的NBA球星::- -對呢d冇興趣
喜歡的英文歌:- -聽過又唔q知個名wo- 喜歡打日記定寫日記:有分別ga咩~/? =-=
喜歡牛奶嗎:冇特別好感亦冇特別反感 喜歡戀人對你說什麼:- -咩都唔好講- -最好行動
誰會把你弄哭:- - 佢lor~~嗚鳴'' 誰可以令你開心:- -真真正正既真係冇咩
誰可以令你改變:冇d咁ge事~ 誰令你覺得煩厭:- -又on9,又kai,又嘈嘈閉,又串染染既人lor~
誰令你放下尊嚴:放唔低 你的最愛是誰:-3-朋友永遠是最好的
你最不想失去的一段愛情:- -邊有架?有就有,,冇就冇架啦 你是一個執著的人嗎:- -都幾ga
你會幫助別人嗎:- -精神上會 你是好的情人嗎:- -唔係~我可以好坦白咁話比你知- -因為好既情人係一門學問- -自問未夠班
你是一個好的聆聽者嗎:- - 聽完之後...轉個頭就唔記得哂果d算唔算? 你會為戀人而跟朋友吵架嗎:- -朋友是我的最愛- -
你暗戀別人時,會告訴別人嗎:- -話明暗戀~講你個頭咩~ 你最肥的朋友:- -同班ge超級大肥婆
你會用什麼動物比喻自己:- -唔.........我諗冇咩動物蠢得過我掛....,,豬? 你感到孤獨時會做什麼:有野做仲叫孤獨咩~
你的床上有什麼:有我~ 你會發脾氣嗎:成日啦~想殺人tim la~
你的短期目標:- - 等陣去沖涼 鍾意ICQ定MSN多: 緊係MSN啦!! 近排有咩令你有好大壓力 : 冇ar~
有無得罪過人: 多到唔記得有幾個la~ 你最怕既係咩: 黑~@~比人呃~
識得最耐既朋友係邊個呢 : Bebeland~有12年la~ 曾經愛過幾個人 : 3個~卡卡~ 拍過幾次拖 : 一次針ma
有無後悔愛過佢:冇bor~'' 邊段戀情最刻骨銘心 : 過左去~仲提來做咩姐~
你覺得你自己傻唔傻 : 簡直傻到痴晒線~ 有無講過粗口: 有~''HEE*
有咩秘密唔同人講:係好朋友ge就咩都講~ 喜歡邊一類型既男性或女性:千奇唔好肥
係唔係乖學生: 呢曾就....唔知wor~~ 你覺得你係咩人:傻人^^* 偶像係邊個:Stephy~
覺得自己尚算正常嗎:唔多正常~ 你最喜歡男仔咩髮型: "型"就咩都ok la~~唔好太短
你最喜歡的公仔:男仔bebechichi 許下一個願 : 學會靠自己~~ <希望會實現la>
E+有無鍾意人:E+就冇~~遲D就唔知~ 承上題,咁係邊個 : 都話冇~~
去電影院睇過咩戲最好睇 : 咁就要睇下隔離果個係邊個la~ 訓教前,你通常做什麼:同人地傾一排電話先訓教~
E+有幾多人追你:卡卡~唔知bor~ 容易對別人有好感嗎:唔多容易~ 容易愛上別人嗎:唔多容易~
愛的感覺是怎樣:M~~唔係好知wor~ 你是不是專一的人:係ge~~
你自己ge性格係點 : 下~呢曾要人地先知la~ (你地話呢) 你用了多少時間完成:唔清楚~'' - -
睇完就留言la~'' 最好比我知你係邊個~~*