~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 8 月 19 日  星期六  

                 



第五回

實在係太得閑la~

今日係幾號:8月19日            你的英文名: Bella               生日 : 8月12日                   就讀學校: 香島中學

你中意人地點叫你 : 人地中意點叫係人地ge事~(理唔到)            你係屬於被動定主動既人:主動~HEE*(愛情就比較被動)

你有無潔癖:有架                電腦hang左你會點:想死或爆下粗~~''

見過最核突既野:一條毛神神ge野~~卡卡^^*              上咩堂先會訓覺:=-=上堂多數都係傾計~~一定唔會眼訓~

上咩堂會最悶 : 電視機 -->留意:電視機係一個人          最想養既動物: 龜龜

最鍾意聽咩歌:呢排撞聾~          最唔相信邊個:心中有人選~唔方便講~           最鍾意咩顏色:黑~白~紅~黃~

最討厭咩天氣:落大雨         最近喜歡的電影:冇wo- -         最近喜歡的事情:發呆o-o*

最近喜歡獨自一人嗎:- - 都幾enjoy架              你試過因為一個人哭嗎 :- - (都試過ge)~自己想喊咪喊lor--

你試過玩弄感情嗎:- -未~- -有機會試下            你試過愛上朋友的戀人嗎:- -未~咁樣好衰~~

你試過講大話嗎:- - 未試過既係豬頭            你試過心碎嗎:- -點碎法先~分兩件定分四件呀- -?

你試過暗戀別人嗎:試過               你試過怕愛上別人嗎:- -.....唔知點答好

你試過比人暗戀你嗎:- -話明暗戀...你點q會知姐             喜歡老鼠定4腳蛇:=-=呢d四腳爬爬咪搞我- -

喜歡被吻的地方:- -HEE*面面@咀咀               喜歡被抱嗎:- -最好實到呼吸唔到果d

喜歡的球星:- -對呢d冇興趣(除非碧咸轉行打籃球~)                 喜歡的NBA球星::- -對呢d冇興趣

喜歡的英文歌:- -聽過又唔q知個名wo-              喜歡打日記定寫日記:有分別ga咩~/? =-=

喜歡牛奶嗎:冇特別好感亦冇特別反感                     喜歡戀人對你說什麼:- -咩都唔好講- -最好行動

誰會把你弄哭:- - 佢lor~~嗚鳴''          誰可以令你開心:- -真真正正既真係冇咩

誰可以令你改變:冇d咁ge事~             誰令你覺得煩厭:- -又on9,又kai,又嘈嘈閉,又串染染既人lor~

誰令你放下尊嚴:放唔低             你的最愛是誰:-3-朋友永遠是最好的

你最不想失去的一段愛情:- -邊有架?有就有,,冇就冇架啦             你是一個執著的人嗎:- -都幾ga

你會幫助別人嗎:- -精神上會                你是好的情人嗎:- -唔係~我可以好坦白咁話比你知- -因為好既情人係一門學問- -自問未夠班

你是一個好的聆聽者嗎:- - 聽完之後...轉個頭就唔記得哂果d算唔算?          你會為戀人而跟朋友吵架嗎:- -朋友是我的最愛- -

你暗戀別人時,會告訴別人嗎:- -話明暗戀~講你個頭咩~          你最肥的朋友:- -同班ge超級大肥婆

你會用什麼動物比喻自己:- -唔.........我諗冇咩動物蠢得過我掛....,,豬?         你感到孤獨時會做什麼:有野做仲叫孤獨咩~

你的床上有什麼:有我~        你會發脾氣嗎:成日啦~想殺人tim la~

你的短期目標:- - 等陣去沖涼            鍾意ICQ定MSN多: 緊係MSN啦!!           近排有咩令你有好大壓力 :  冇ar~

有無得罪過人: 多到唔記得有幾個la~          你最怕既係咩: 黑~@~比人呃~

識得最耐既朋友係邊個呢 : Bebeland~有12年la~          曾經愛過幾個人 : 3個~卡卡~          拍過幾次拖 : 一次針ma

有無後悔愛過佢:冇bor~''           邊段戀情最刻骨銘心 : 過左去~仲提來做咩姐~

你覺得你自己傻唔傻 : 簡直傻到痴晒線~      有無講過粗口: 有~''HEE*

有咩秘密唔同人講:係好朋友ge就咩都講~            喜歡邊一類型既男性或女性:千奇唔好肥

係唔係乖學生: 呢曾就....唔知wor~~      你覺得你係咩人:傻人^^*       偶像係邊個:Stephy~

覺得自己尚算正常嗎:唔多正常~            你最喜歡男仔咩髮型: "型"就咩都ok la~~唔好太短

你最喜歡的公仔:男仔bebechichi           許下一個願 : 學會靠自己~~ <希望會實現la>

E+有無鍾意人:E+就冇~~遲D就唔知~       承上題,咁係邊個 : 都話冇~~

去電影院睇過咩戲最好睇 : 咁就要睇下隔離果個係邊個la~          訓教前,你通常做什麼:同人地傾一排電話先訓教~

E+有幾多人追你:卡卡~唔知bor~      容易對別人有好感嗎:唔多容易~           容易愛上別人嗎:唔多容易~

愛的感覺是怎樣:M~~唔係好知wor~         你是不是專一的人:係ge~~

你自己ge性格係點 : 下~呢曾要人地先知la~ (你地話呢)             你用了多少時間完成:唔清楚~'' - -

睇完就留言la~''  最好比我知你係邊個~~*


 

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單