|
第二回 |
|
倚~~*
今日一早有個唔知咩名ge人真係好鬼衰ga姐~''
鬼死咁早就打電話來... 吵醒左我地... 跟住就訓唔著lu~* 衰衰~'' =V=''
9點幾中就起身洗頭頭~~'' 跟住"大細包"就打電話來叫我去游水 ^V^''
嘩~~* 好開心唷~~' 我緊係應成左la~'' 但係後尾諗諗下~~''
我唔去得wor~'' 唔係唔想去~* 係因為一D私人ge原因... HEE* 唔話你地知(女仔先有ga za)~
唉~~'' 真係失望 ~~><''
之後就on左msn... 同d朋友仔玩跳舞game~'' 呵呵* 玩得好好笑呵~~*
慘lor~'' 我唔識分左右~~'' 輸曬~~'' HEE~* 比人串tim~*
到左點幾果陣...chole就來左我屋企 T0T''
玩左一陣... 又去左佢屋企~~''
跟住就一齊番學校跳舞舞lu~* 跳"趕羊"果陣跳到好似"趕人"咁~~* 卡卡~*
放左學之後...就去左"楓樹街"諗住打波波~~*
唉---'' 點知...'' 唔提la~~*
咁就又一日la~
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|
|