~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 9 月 5 日  星期二  

                 



第二十二回

多謝咁多位好朋友仔ge關心...         放心喇...         我冇野wor~...      

我唔會成日都喊喇...         okokokokok~~           聽晒你地講...."          HEE*          好抵錫''            >3<"

其實我...除左小講左野...        小笑左....       小左發癩.....       小左串人....     小左去玩... 之外咩都冇喇..

=-="      無奈..     上邊果d仲唔夠多咩..."

一早同平時一樣...        好早番左去...       做一D我唔中意做ge野...        眼訓屎喇...      zZzZZ"

今日上堂都好過琴日喇已經...         周sir堂好搞笑耶...         艾屎你耶...周sir..."

Miss ny堂都好好玩...        Miss ny係度扮鬼扮馬..         最唔眼訓都係呢一堂....

我好想~好想~打番籃球丫...         呢年我好想入番丫...         唔知有冇人陪我一齊入呢??

而家有Ella陪我入喇...         不過我仲想多d人唷...          屎屎丫...入埋喇...    

係學校猛咁叫人陪我入...        不過好采都有人陪我...           有人陪...唔洗悶喇..."      爽晒''

放左學之後...           同根根來一齊番左我屋企...        

裝果d唔知咩咩咩唷....          不過我覺得都幾好用ge~"           唔該晒你唷...   ''        HEE*

好喇,,,           寫住咁多先喇...           "好學生"係時候要問人借功課抄喇...            呵呵*

再見'''

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單