增係5want放假囉....又要補li樣又要補果樣...唉....
暑假...
開學....
我會同邊個1班呢?
1C以經比人解化左嚕!
點解又要分班?......
好好好好開啊....我同胡甘+何善兒+畢綺婷...斤Miss Lam Lam到Disney,原本thing可以同馬融1齊玩,但齒宗事與願違,哈哈哈哈,我戴做$820,但我剩低$90,係咪好勁呢?我看到D好令Dge煙花,不過我部上機,無電,增失敗......我買左好多野澳.....哈哈哈哈哈,我1點憤,今朝好眼憤噢........
我Maths宗竽及格啦...