哈哈,'n'連無打嚕...我think你地5會5記得我掛??我地個班仲咪排電努奧!!不過,我一定fat架!!哈哈..........
唉....聽日又放假啦!我5want放假,,好悶架!又無人陪我談話..好悶....
今日超黑仔!!我very5開心lor!!!今日又同XXX嗌交LA,超5開心Lor!!佢I.H原本得23分架咋,點知無lala儸多3分,變左合格多1分,我5合格+ma!超5 ger Lor!音樂堂又比人抄排!!好喇!甘分組la,佢又比人丟左去second wor!我原本想企起身陪佢,點知$$佢地已經企左起身!甘分組坐,我想叫佢坐我隔里,佢5彩我wor!?無奈lor!我5想我同佢ge關係攪到甘差ar!!!!!
對5住!對5住!對5住!對5住!對5住!對5住!對5住!