又有1科5及格la,我5滋點解今日我1見到我I.SgeMC得5分果時D眼淚係甘標出來, ,哈哈哈,好樣7lor...
但係5滋點解阿媽又會比我玩電腦ge?
琴日得3條友黎我HOME,勁失望lor..不過都玩得好開
1C剩低幾多日呢?好5捨得大家啊...
呢個F.2ge生活又會係點?
我會5會同馬融5同班?
5同班滋後會點?
我5want分開,
Because我愛他,但我更愛1C,
可5可以5好分開我地啊??
我want所有屬於1Cge人都可以升上2C
點解1定要分開我地?
點解????
得番10日lu,10日,我地可以做D麼?有無人think過??
|