超開,今日考完試,有得用電"老"lu,打日記...哈哈哈哈,我今日同胡甘1齊吃Mcdonald,美樂過間,哈哈哈哈,我用左8分宗吃左1個魚柳包+2個暑餅!胡甘用10分宗吃左1個餐.....超kai lor 兩條友仔衝紅燈+1好好"ge"野,不過5話比你滋!!!.....哈哈哈,今密甘開,等我打爆你個Pat Pat,哈哈,2/7就會有成大班Friends,黎我Home Home玩,滋後到市宗影Photo,不過5滋阿媽比5比啊!!5比就大褒雞lu.........,誠地等待li1日啊.....
金日同xxx嗌交5hapi....88 up sad...
勁無奈囉!!!無啦啦我啊媽話惱左胡甘!!講玩姐!!SwimmingGala資後阿媽話給我同胡甘together eat lunch但我同胡甘就是為左呢件野哎交!!