今日測完驗la!好開心!有得打機喇!今晚唔洗去跆搼,8點出去同李敏怡出mk食飯!!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!好開心!...係咪好無奈呢?中文:73 MATHS:79 I.S:51 中史 :63....今日測完英文未派!
有時,我5明啊!M姐點解會同$$+東東艾攪?
有時,我會懷疑自己駭5駭多事的濟?
有時,我會ask自己:點解我會入左呢班架?
好白資!.....
琴晚超開心!晚晚同friends煲電話!!!