今日同妍妍去左IVE買飯, 但我估唔到,李家昌張飯卷係唔使俾錢的, 所以我慳左一筆LUNCH錢, 超正呀!!
星期五放學的活動, 我不斷搵老師參加, 而家知道蔡SIR會去, MS LAM要返學好似唔得閒, 盧SIR可能攰得濟去唔到, 但都盡量去!
吳家駿入左院, 應該係因為盲腸炎, 要開刀呀>0<""" hope佢快點好返啊.. 星期五我地要齊人啊!!
莊sir講鬼故咁勁... 我一定要請到佢黎星期五活動, 期待..期待! 但係仲未決定食咩好~!!