今日無早餐食,
只係得咖啡飲,
好肚餓呀!!!
上CHEM,都係講返第8課,
雖然我話自己識,
但其實我有好多書都唔記得晒,
唉....
而家聽CHEM都算明白,
所以對佢個反感少左好多!
PHY,MS LAM鍥而不捨咁教書,
終於,我地差唔多教晒要考個D啦!
BIO小測,我好想講,
我做到一塌糊塗,
錯鬼晒,好想發脾氣!
A-MATH,
初初上堂有條數好想問盧SIR咁樣寫得唔得,
但係又唔敢問,
所以條氣覺得好唔順,
成堂都嬲爆爆,
我都唔知點解會咁,
之後落堂問左盧SIR又俾盧SIR話做得唔錯,
心情好興奮,
人,始終喜歡俾人讚!
我...都唔例外!
LUNCH,好專心咁睇皇兒借我的《嫌疑犯X的獻身》,
雖然湯川老師寫得同電影版的唔同,
但係成個故事都好好睇,
特別中意石神等同湯川老師一樣的天才都明愛情,
好期待湯川老師都明呀!!!
用左兩堂英文堂去睇晒成本《嫌疑犯X的獻身》,
好正呀!!!!!
中文有補課,做個份閱讀理解,
做到想喊,
我對於中文的詞彙開始唔明白,
我好驚呀!!!!!
唔通左腦開始委縮?!
之後完左補課,
個個同學都將d書"放好"就走人,
點知ms cheung黎睇,
所有書全部被發現,
miss搞亂晒d書,
聽日各同學返到去就大件事了,
我個d因為本人仲係到,
所以拎走先,
但miss好似有意無意咁拎走我的書,
肥謙同練寶都笑...- -""
PS:練寶,唔該你幫我改PASTPAPER呀!!
|