【升上中四都已經有大半年啦,
初初揀理科係因為家姐都係理科人同埋我都中意MATH,
但係如果而家有人問我仲中唔中意MATH,
我諗我會話唔中意啦,
點講呢?因為係a-math個到我衰左好多次,
連少少的自信心都已經熄滅緊,
記得個次測直線族,
我唔知點解係驚到唔記得晒d野,
結果份測驗唔合格,
喊到我不似人形,
個次開始其實我已經一沉不起,
我無辦法再中意math,
因為我好驚.....
我呢個自我中心的人最討厭聽人勸告,
就算聽左都唔一定會做,
好辛苦....
盧sir,
我諗我係你一個無乜出息o既學生啦吧?
哈哈....】
摩哥返黎啦!!!
佢真係起勁,係醫院都會自修,
我簡直想寫個"服"字呀!!!
bio堂個陣,蔡sir講出左我地一直都想講o既事,
佢話佢自己教書教得好悶,
無錯啦...好岩啊!
不過蔡sir唔使灰嫁,
我地仲有小半年見面,
慢少少,快多多咁改善就好啦!!
敬師日送花,
男老師都中意收花的!*-0-*
MR.LEE就係啦!!
唔通我地d女仔送花男老師會特別開心?
講下ja,...因為花花係我地對老師的敬意嘛!
|