以下是一首新詩...
派派成績表....
居然見溫太-0-"
英文是紅色,
排位三字頭,
平均分下跌,
得翻六字頭,
點解咁對我?
好死唔死死英文,
英文我同你前世欠下仇?
今世黎同我玩報仇!
好玩唔玩玩學業,
玩到我媽媽滿哀愁!
本人最討厭是英文,
ABCD背你個頭,
看看數學的成績,
與你差天與共地,
諗住將來做會計,
偏偏要見你是藍色!
哭呀哭呀哭哭哭,
中學開始無紅色,
升上中四就見紅,
你話我係咪要憎你?!
死啦死啦死死死,
會考一定要你pass,
你話係咪揾我笨?
英文咁難點樣pass?
除非我係個天才!
攰啦攰啦攰攰攰,
數學附數都玩沉我,
黎埋英文我跳樓啦,
根本時間就唔允許,
你叫我如何去學習?
~完~
本人真係好勁呀,
撇除唔岩字數唔押韻,
都okay啦....
同埋媽媽拎完成績表之後,
同媽媽去左m記買麥麥食,
媽媽..其實我都好愛你!
霆峰哥..生日快樂!
無禮物唔好介意,
我呢個會長做得真係差呀!-口-""
嗚嗚........
|