尋日因為退會的事,
煩擾左我好耐,
搞到我尋晚成2點幾先訓得著,
今朝起身真係好辛苦。
拎左D道具劍返去,
kai濤問都唔問就拎黎玩,
如果玩到斷左我真係k爆佢個頭!
第一堂chem,
係咁做實驗,但我就唔想做,
係咁咪本chem書,
12課真係有d難,
有幾past都係唔識,
Mg(s)+HCl(aq)→MgCl+H
好似係咁樣的,
呢條都叫明明地,
但係有D真係唔明呀!!
特別13課要計數更加死得快,
chem點解要計數呀?!
盧SIR係小息完前的5分鐘上左黎,
同我地test,
佢話份卷考到16分都叫做合格,
但係份卷滿分好似係37分,
因為佢話份卷都算係唔難但都唔易,
所以做到16分就okay了,
我第一題就做到差d死,
因為好多開方,
亂到嘔,-口-""
第二題,唔記得左絕對值開返正負,
照用開方,結果計唔到,
第三題,一開始條方程斜率就寫錯,
想打人啊!!!!!!>~<"""""""""""
之後個兩題話就話做到答案,
但係好似飛左幾多個step,
可能勁扣呀!!!!~~~~~
盧SIR你又病啦!!!
要保重身體呀!!!
LUNCH個陣因為無人開學生會,
我同蘇XX走左去搵卓man幫手,
但係因為我次次都搵佢去,
所以搞到佢唔like,
之後我同卓man say sorry,
佢原諒左我,
其實我都知卓man唔會咁小器,
不過我都唔敢再麻煩佢啦!
中文堂,
莊SIR好返啦,
今日成個人睇黎好精神,
但係我唔明的係,
明明佢先係爛GAG王,
點解佢話盧SIR先係呢?
唔明呀!!!!!
PHY堂,舊膠之謎解開啦,
佢係由類似光纖的一束物質而製成,
原理就似全內反射,
所以側邊係睇唔到有野,
而上面先見到野。
放學....成班同學拎我D劍黎玩,
好多都折彎晒囉,
O晒咀....!
|