盧SIR,生日快樂啊!!!!
雖然今日班老師已經同你慶祝左,
而盧SIR你又眼濕左,
但係對我地對你的驚喜,
你都係覺得感動嗎?
個枝吹唔熄的蠟燭係我地成班特登為你準備的,
個陣真係笑死左我地,
雖然最尾枝蠟燭俾盧SIR你D口水整熄左,
但你都夠驚喜啦吧?!
而個蛋糕啦...
諗住你真係會分成43份添,
我地無得食啦~
嗚嗚...不過點都到好啦,
真係祝你祝你生日快樂啦,
不過要沖喜就真係要結婚先得啦!
呵呵.....
PHY堂玩凸透鏡,
係塊板板度見到倒轉左的MS LAM呀
好過癮.....
TEST,MC又俾份卷跣左一鑊,
真係嬲到想打人!
係頭兩堂A-math,
成班真係無乜野咁,
無陰陰咀咁笑,
因為我地壓根唔知盧SIR真係今日生日,
唉.....-口-"""
中文堂,
點解莊SIR你仲未好返呀?
個樣好憔悴呀,
個頭又唔梳好,一D都唔知平時的莊SIR,
為左我地的笑聲,
莊SIR快點好返呀!!
溫太見到我地係黑板寫俾盧SIR的字,
好無奈咁講:「點教書呀?!」
當然只係好溫柔咁講啦!
0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.~YO!
放學同靚仔打左陣波,
點知又拗柴,
仲要係之前拗襯的同一隻腳,
我簡直想喊,想怨啊!
我個隻腳仲未好返呀!!!-口-"
又拗我諗想好返都幾難啦!!!
好痛呀...
winnie唔該你扶我返黎,
不過下次唔使幫我孭書包啦,
我唔想好似個廢人咁。
仲有好感謝家姐一班的男同學,
不辭勞苦咁幫我諗個舊膠的問題,
但我都係唔知個答案係咩,
曹寶,ms lam話我同你個答案加埋就岩嫁啦,
我地快點一齊諗,
會有得食麥麥呀!!
|