今日返到去,
見到一個好的場面
就係有好多同學都尋找緊佢地的書,
因為尋日MISS CHEUNG發現我地的書後,
來個大混亂嘛!!!!!
我都差D都迷失係書海當中,
我真係唔好彩...- -"
PHY堂,MS LAM同我地溫返D書,
死啦!!!線圖個d,波個d,熱個d呢!!
差唔多唔記鬼晒,
所以聽個陣都好唔掂,
我要溫書呀!>w<""""
a-math堂,盧sir去左代堂,
留低左我地自己小測,
估唔到代課老師係之前第一個上
代chem的陳sir,
大家都叫佢chem,
我覺得好無奈..~
之後open book test,
嘩...第一題做左成堂,
超唔掂,
之後盧sir返黎問我地邊題唔識,
我就話全部,
(個陣個個都爭住講!)
但係盧sir就聽我個句全部,
佢問邊個講,
咁我就答盧sir,
盧sir問我真係全部唔識,
我答唔係,除左第一題,
但係其他人都話唔識第一題,
之後盧sir講講講,寫寫寫,
寫到打鐘都唔停。- -"
(我發覺最近教過的,同之前的都唔係
好記得,所以一開始就停晒手,完全落
唔到手做,可能我的毛病就出返黎,
好唔掂,仲要就黎考試,好攰....!)
中文堂,好久不見的莊sir,
一開波就唔係咁好友善,
好驚....
成班俾佢嚇到唔敢出聲,
但係之後又俾人佢搞返起個氣氛,
真勁.....^-^""
聖經,溫太都唔係咁好脾氣,
沉默的時間太多,
好可怕,溫太平時都唔係咁!
放學,做埋d a-math,
偶然請教下"摩"哥,
咁妍妍個陣就叫佢同自己補一補課,
之後做完後,就返屋企了!
|