榮b係lunch的時候做左一件
好多人都唔敢做的事,
就係係室內開遮同擔住佢,
結果係閱讀堂的時候,
天空突然出現巨大變化,
天暗啦,雨大啦,風強啦!
成班同學都指住榮b話:
「榮b,你死啦!黎搵你啦!」
之後陳家濤都其他人因為有d事出左門口,
kai濤當時當樣係俾強風吹到不似人形,
嚇死佢啦...
榮b仲好似唔識死咁,
不斷係咁開遮,
搞到葉世昌同mia都唔敢俾佢再拎遮,
不過場大風就吹左無幾耐就停了,
但係雨依然仲係咁大,
個陣莊sir突然出現係門口,
佢話:「今日係打小人的日子,
落咁大雨最好,殺死最d昆蟲!」
講完之後就走人啦!
o晒咀.....~~
今日呢..上a-math堂好辛苦,
個d三角比我諗得好辛苦,
結果搞到亂晒,
連盧sir問我問題都答唔出,
無鬼用呀!!!"">w<""
music堂,我話我一定揀練寶佢地個首班歌,
超正囉!!!又齊人,又有老師,
你都咪話唔勁呀!!!
.....我要揀佢地呀!!!
今日返屋企途中又經過兩個姨姨的檔口,
又同佢地買左10蚊魚蛋同腸仔,
不過講你聽呀!
個d腸仔無莊sir講個d好韌好彈口的,
佢地個d一咬落佢就已經分開,
所以絕對係肉,唔係肉粉,
嗯嗯....
大家去幫襯佢地呀!!
5蚊有3串野食呀!!!!
蘇惠基,今日係我遲放所以你走先,
定係我等唔到你呢?
我唔見你呀!!!!!!
|