今日又要返學啦!>=<""
其實我而家對於返學好厭惡,
但係諗深一層,
我仲有年幾的時間要係學校渡過,
倒不如就轉換一下心情,
令到自己過得開心啊!!
所以今日就嘗試用一個期待的心情返學,
期待會有好事發生等等等..
今朝見到毛毛同謙謙,
兩個都死下死下咁,
荒唔係尋日訓唔夠咩!
特別係毛毛啊,,
頹到係人見到都想打佢-0-""
所以我就同佢地講要有期待咁返學,
咁就唔會咁頹嫁啦,
點知佢兩個居然話唔識我,
真係啊!!係FD我先同你地咁講喳,
衰到死...>M<""
因為H1N1的緣故,
早會唱詩變左係課室到唱,
但我地個課室又聽唔到又睇唔到,
所以就走左去1E班到"搞搞震"..!!
點知俾兩個副校長見到我地大走動,
所以叫晒我地出走廊睇住個啊SIR唱歌,
真係勁呀!!好新奇的一次經歷,
因為你好難得全校得你個班係係走廊到望住個SIR唱,
之後啊SIR問我地係咩班,
我地就答佢:「我地係4E班啊!!」
真係小學生的虛榮做法!!
中文堂個陣,見到莊SIR扮金魚個個樣,
我笑左出黎,之後珊姐啊同某幾個人都係咁笑,
但係有成半班居然唔知發生D咩事,
大佬啊!莊SIR扮金魚仲唔值得笑?
佢平時個樣咁嚴肅,
今次係佢個樣見到咁的表情,
唔好笑就假啦!!!
Lunch---
沾沾學長返左黎,
同我加bobo打排球,
跟住又見到東健學長,
原來佢地返黎考oral..
上到課室溫a-math,
點知爺坐住左我個位又唔起身,
咪起勢咁拉佢走,
點知卓man又幫口,
所以呢就順手"搞掂"佢,
佢真係好搞笑,
唔驚我脫佢件衫,
但驚我扯佢條褲。
盧sir堂test,
份卷一開始就唔識做啦!!
係咁諗先勉強做到第一條的a,
嘩...之後個d簡直不堪入目,
唉...肥硬啦!!
PS:盧SIR今日個樣好唔掂,
好惡啊!!!!!!!!!!!!!!!
PS2:榮B D表情勁似監獄兔裡面個隻綠色免,
但佢個樣又勁似安德尊...-口-""
|