今日派左中期測驗的成績單,
唉...英文啊..又紅色!
我真係好唔開心啊!!=[
早會,鄭太同中四的我地講升中五出路,
但係個喇叭的關係,
我完全唔知道佢係度講緊D咩,
然後,上chem室,
係度做實驗,玩酸,
俾珊姐話我變態,
因為我嚇到淑華姐唔敢坐我大脾,
(我都係講下笑ja!
唔通我你眼中真係係個變態?)
a-math堂------
「盧sir出招,全班食蕉!」
因為佢一話休息,
大半班全部崇拜"趴地熊",
>>>>趴低晒,盧sir也驚訝,
係之前,俾盧sir突然call名,
嚇到我語無倫次,
哀哉哀哉!
盧sir,嚇到我心臟病發你就大劑啦!
english lesson-----
因為要discussion兼拍片,
所以成兩堂我都頹緊,
因為陳慧雲唔得閒,
所以無人陪我傾BL,
但係「羅白在身邊,笑話在口邊。」
哈哈...笑死我啦!
lunch-----
練班歌,俾家欣姐向ms cheung推薦,
變左班歌有我獨唱部分,
珊姐係唱完仲要串話高估左我-,-""
中文-----
莊SIR遲大到,成10分鐘先到課室,
但原來佢係對面教室鬧緊人,
唉....><""
但係係個陣,
「榮B爛gag永不絕,誓向梁梓玩不斷。」
梁梓奸笑起黎真係好恐怖!!!
phy堂------
榮b與蕉苦練「肉男心經」,
大家互撞,
作用力同反作用力原來就係令
姑姑同楊過起埋一齊的原因,
好感人啊!!!
其實係尋日得知
吳海棠學長係內地發生車禍,
我覺得好驚訝,
但係係唔同的時間,就會有唔同的心情,
而家的我已經唔係以前的我,
心情就唔再同以前一樣,
所以,以前的我:「你應該明白我講咩!」
終於到左驚喜中的驚喜啦,
本來我中期考得咁差,
ms cheung話10個班中有
進步的人我就諗唔會有我份,
點知當我聽到ms叫我個名時,
我好驚訝...!
咁搞到自己走音,,,,,,,
0v0,,,我可以去hongkong U啦!
講真啊....
我唔中意a-math同math都有一段時間,
由初初好中意數,
到左而家見到數就好想打人,
我覺得我的轉變真係好大,
唔通我到左反叛期+更年期??!!
好辛苦...到左中五或者真係唔讀落去啦!
|