今日唔知點解個課程會轉左做星期五,
但我又好白癡咁拎埋數學書,
唉!!傻傻地的!
中文堂----
莊SIR係咁教書,
聽到我好唔慣,因為莊SIR好少教書,
通常都係教工作紙,
所以搞到我地好鬼悶,
但教教下又講到食,
墨西哥的仙人掌扒,
(仙人掌都有扒?!!)
佢話食完之後,
個種FEEL就係有野"張"住個口,
就好像異形張開口個D口水呢,
咦...好核突!
但係係墨西哥D仙人掌扒一塊薄薄的都要30蚊,
但係呢勁厚身的牛扒10幾蚊就有交易,
嘩...咁去到個度食牛扒一家好划算啊!!!
之後佢同我地講聽日中文堂有個講座,
咁我就超迷茫咁望望莊SIR,
佢就問我知唔知,我擰晒頭,
之後佢居然嗌我做彤彤啊!!
(雖然佢MAYBE係講笑咁講)
但我都好開心啦!!!
ENGLISH lesson!!
破天荒訓左覺,
但係mr lee一埋黎我個位我就即刻彈起左,
我d反射動作真係誇張-3-""
5,6堂本來係上chem的,
但係ms tam病左無返,
所以就俾ms lam搶左黎上phy,
(聽到ms tam無返,咁就唔使補課,
成班勁開心...!!)
lunch----
打波,佳玲姐成為"大家姐"??!!
因為陳家裕蝦佳玲姐,
所以佳玲姐叫個師兄蝦返佢,
咁個師兄就用佢個boby"兇"啊陳家裕,
啊..佳玲姐好勁啊!!!
(崇拜她中....>w<)
bio------
上堂中俾卓man cut左我一d頭髮,
kiss哥同梁梓見到都唔出聲提我,
所以我就係咁sm卓man,
搞到佢隻手損左,
我俾左塊膠布佢"癡",
但佢又唔"癡",搞到我要拎左佢把間尺黎威脅佢,
佢先乖乖咁"癡"膠布,
個陣佢拎番把間尺個樣真係好可愛,
但係之後我又同佢玩 唔小心整跌左佢支hi筆,
咁樣,枝筆就die左啦...
佢好唔開心咁樣,
我都唔知點哄返佢,
唉.....
|