「我們漂浮在一條叫做人生的河流上,
幸福不知道什麼時候會從什麼方向突然出現,
只好等待,仰望著天空,安靜的漂泊著,
希望可以用我們被河水淹沒的雙耳去尋找,
害怕有一天它會突然飄過身邊,
失之交臂在那一瞬間,
留給我們無盡的悔恨,以及對下一次幸福的希望。
直到一生終於過去,我們慢慢沉入水底,
才發現原來那樣的幸福不會出現第二次。
從水下看著被扭曲卻仍舊光亮的天空,
漸漸遠去,在沉到最深處的那刻,
我們幻想那次錯過的幸福的模樣,
然後視線模糊,唇角帶著對它的渴望笑容,輕輕入睡。 」
今日睇小說見到的,
覺得好有意義,copy落黎俾大家思索下..!
今日返學拎成績表,
講真嫁!真係一D緊張都無,
就好似覺得今日返學只係平時補課,
雖然知道每一個人的成績都會有高有低,
但我始終都唔想自己的成績係低個一個,
中三個年英文成績仲係合格程度,
天真的我,以為到左中四我依然會係咁好彩,
唔需要努力,英文就會合格,
反正考試都係博好彩ja!
但係真係升到中四啦,
d英文無一次係合格,
成績表無一次唔係紅色,
講真,我真係開始有d憎自己,
點解自己會咁蠢?!
然而,考試過左之後,
自己一d想進取的諗法都無,
我真係一個好難頂的女人!
難頂到居然自己會憎返自己...
雖然成績表上,英文依然係紅色,
但係名次升左成7名,
全年班名次排22名,
開心嗎?
唔開心,只不過覺得好驚喜..
我無用嗎?一切都張成績表到睇得到..
|