尋日唔記得左約左winnie係放學個陣見,
之後一禁個電話見到有成19個訊息,
嚇死我啦!
所以就嗱嗱聲咁打返個電話俾佢,
一通話就係咁講對唔住對唔住...
跟住6點幾到,winnie打個電話俾我,
係咁同我傾,
(個陣我有點懷疑佢係唔咪唔記得左
我要溫書......?!>~<"")
之後我係咁問佢到左未到左未,
因為係個個moment,
我的時間都值一分一錢呢!!
大概7點幾到,佢到左我屋企樓下,
我就嗱嗱林落樓,
見到好耐無見的阿叉同佢個男朋友,
當然都見到winnie啦!
個陣winnie俾我睇佢一年都可能唔買半隻
的高跟鞋,
白色的,咁阿叉就叫我試試著,
我一著,嘩......
勁我岩我心水,
我簡直係個陣愛上左佢....
白色的高跟鞋,我想要好耐啦...!
之後...同佢係我屋企樓下傾左2個鐘頭,
我地就say goodbay了..
今日兩份卷都做到我o晒咀,
仲再搞到我無得食lunch,
盧sir囉....10點9都唔放人,
搞到得返一個鐘頭食lunch,
搞到我返屋企又唔係唔返屋企又唔係,
之後只好跟fish佢地去ive到頹...
唉...今日考到3點幾先走得人呀!
岩岩著左件衫,映左幾張相都唔錯..




|