為左前幾日測極都唔合格的英文文法,
今日俾ms cheung 強行叫係5點半之前返到學校,
唉...真係慘...
但好彩今日好努力咁溫,
所以份卷合格不得只,
仲要係差唔多滿分,
happy都爆啊...!!
之後就同曾浩佢地去左ive到歎冷氣,
去到個到見到有boys係到打排球,
即刻就諗到BL,,,,^^
個陣fish,靖儀就黎到,
就同佢地係咁傾,
傾傾下,大家都無野傾個陣,
三個都靜鬼晒.....
之後靖儀妹就笑左出黎,
因為靜左個陣真係好令人想笑!
嗱嗱...winnie唔好話我無打你d野,
咁今日winnie就俾左佢買俾我d野,
有英文書,朱古力,筆,梳...- -"
畢業典禮開始...!!
但係我地班就無得入禮堂,
淨係係117室睇直播,-0-"
見到莊sir勁上鏡,
佢個look好掂呀!!
成個魔術師咁.....*>w<*

「中五e班的伍嘉儒,
中國語文第一名,英國語文第一名,
數學第一名,宗教第三名,
物理第一名,化學第一名,
生物第一名,附加數學第一名,
全年總成積第一名....」
嘩.....聽到咁勁的人我地班都忍唔住係咁拍手,
盧sir同我地講過,
佢就係話想拎7A個個師兄....
勁到嘔電呀!!!!
之後落到去食茶點,
見到莊sir,係咁映佢,但都映得唔多,
唉.......之後個張4e合照,
俾彤彤霸左莊sir隔離個位,
嗚嗚......>m<
之後見到媽同爸,
幫佢地同家姐映完相之後,
佢地就返屋企先,
而我就留返係學校,係咁搵人映相,
但我淨係同人映,
自己唔入鏡...^^
JJ康同摩哥呢張相真係好正...
我見到自己都想打佢啊..!><
但係呢張我又覺得映得唔錯..
會長個樣勁型啊!!^0^
好難得見到盧sir呢d look..
|