blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 33
累積人氣: 21929

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 5 月 16 日  星期六   陰天


攰死我的領訓夜行!! 鬱悶 分類: 未分類

尋日夜晚11點幾,
我地三十幾個領訓學生就搭
砵砵車去北潭涌到行山,
初初行上去個陣都可以應付,
因為係平路,而且又有街燈,
但係一到左無街燈的路段,
我就開始行得好辛苦,
因為它已經係一條斜路,
而且黑嗎嗎乜都睇唔到,
靠電筒又唔係好掂,
咁應該行左30分鐘倒啦,
就到左一個亭,
我地成班人就坐晒係度休息,
 but after five minutes,
我地又要起程行山啦!

但今次唔知點解,
我地第五組前面個幾組行得超快,
搞到我地個組都要加快腳步,
但我快極有限,
所以我變成全班學生的最尾,
不過有個師兄係我旁邊"磅"住,
所以我都無咁驚。

之後行到去一條村,
有好多狗狗啊...^w^,
而且大部分都係黑色的,
so cute......
咁我地係個條村休息一陣,
食野啦...飲水啦...
原來烜哥有帶健達朱古力,
嘩...好好味呀!!

之後我地又係咁上山,
上樓梯先令我最唔掂,
佢又要係樓梯,但又要係斜面的,
地面作用於我的法向力根本就抵消唔到我的重力,
所以我行得勁吃力,
但係之後,我地見到傳說中的史諾比島呀!!!
個兩個島連埋真係勁似隻史諾比訓係度睇月睇星啊,
而且今日真係咁岩有粒勁光的星同月亮,
靚到嘔電啊....!!

到左一間好偏僻的士多,
我地就開始起爐煮宵夜,
我地個組有廚神歡姐,
所以我唔使幫手,
我只要幫口食就得了,
食完又起行,
咁今次就係單人行山,
但個陣都5點幾,
天都開始光啦,
都唔會覺得驚,
(其實係呢段time,
發生左一d令我好唔開心的事,
我唔知我可以點樣俾返個反應果個ms,
因為佢搞到好似係我錯咁!)

係單人上山呢條路,
一個字形容:攰!
你知嗎?呢條路係咁有斜路要你行上去,
成條路根本就係一條勁長的斜路,
以我黎講,一定行得好慢,
所以俾葉世佢追到我,
但佢又等埋我,
幾經痛苦我終於到左山頂,
但係心酸的係,
又要落返山,
落山個陣仲辛苦,
成個人好似要碌落去咁,
之後落完又上,
上完又落,又再上,
到左一條分岔路,
一條落山去到黃石碼頭,要1 個鐘,
一條上山去到北潭凹,要半個鐘,
但因為ms lam佢舊患復發,
行落的斜路係好唔掂,
所以最終決定上山,
最後,大家都到左巴士站,
搭上94,前往西貢,
到左西貢後,我就搭1a小巴去彩虹,
再由彩虹搭地鐵返屋企,
咁攰的我仍然可以打日記,
真係好難得...!



« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com