尋日夜晚11點幾,
我地三十幾個領訓學生就搭
砵砵車去北潭涌到行山,
初初行上去個陣都可以應付,
因為係平路,而且又有街燈,
但係一到左無街燈的路段,
我就開始行得好辛苦,
因為它已經係一條斜路,
而且黑嗎嗎乜都睇唔到,
靠電筒又唔係好掂,
咁應該行左30分鐘倒啦,
就到左一個亭,
我地成班人就坐晒係度休息,
but after five minutes,
我地又要起程行山啦!
但今次唔知點解,
我地第五組前面個幾組行得超快,
搞到我地個組都要加快腳步,
但我快極有限,
所以我變成全班學生的最尾,
不過有個師兄係我旁邊"磅"住,
所以我都無咁驚。
之後行到去一條村,
有好多狗狗啊...^w^,
而且大部分都係黑色的,
so cute......
咁我地係個條村休息一陣,
食野啦...飲水啦...
原來烜哥有帶健達朱古力,
嘩...好好味呀!!
之後我地又係咁上山,
上樓梯先令我最唔掂,
佢又要係樓梯,但又要係斜面的,
地面作用於我的法向力根本就抵消唔到我的重力,
所以我行得勁吃力,
但係之後,我地見到傳說中的史諾比島呀!!!
個兩個島連埋真係勁似隻史諾比訓係度睇月睇星啊,
而且今日真係咁岩有粒勁光的星同月亮,
靚到嘔電啊....!!
到左一間好偏僻的士多,
我地就開始起爐煮宵夜,
我地個組有廚神歡姐,
所以我唔使幫手,
我只要幫口食就得了,
食完又起行,
咁今次就係單人行山,
但個陣都5點幾,
天都開始光啦,
都唔會覺得驚,
(其實係呢段time,
發生左一d令我好唔開心的事,
我唔知我可以點樣俾返個反應果個ms,
因為佢搞到好似係我錯咁!)
係單人上山呢條路,
一個字形容:攰!
你知嗎?呢條路係咁有斜路要你行上去,
成條路根本就係一條勁長的斜路,
以我黎講,一定行得好慢,
所以俾葉世佢追到我,
但佢又等埋我,
幾經痛苦我終於到左山頂,
但係心酸的係,
又要落返山,
落山個陣仲辛苦,
成個人好似要碌落去咁,
之後落完又上,
上完又落,又再上,
到左一條分岔路,
一條落山去到黃石碼頭,要1 個鐘,
一條上山去到北潭凹,要半個鐘,
但因為ms lam佢舊患復發,
行落的斜路係好唔掂,
所以最終決定上山,
最後,大家都到左巴士站,
搭上94,前往西貢,
到左西貢後,我就搭1a小巴去彩虹,
再由彩虹搭地鐵返屋企,
咁攰的我仍然可以打日記,
真係好難得...!
|