blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 36
累積人氣: 21932

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


睇話劇.. 分類: 未分類

lunch個陣因為要去睇話劇,
所以我就訂左麥麥食,
係食野的time,
我見到梁梓勁快速咁食薯條,
(即係一次就塞幾條入口個d呢!!-口-")
我就勁O咀,
之後搞爛gag的係when葉世昌問佢拎薯條個陣,
佢同葉講:「無啦!」
葉就話:「點解會咁嫁?」
梁梓就答左一句我聽到之後會
係kiss哥面前喪笑的說話,
佢話:「話明薯條走薯,咁梗係無薯條啦!」
但kiss哥就回左句:「咁個條字呢?」
哈哈...我都唔知點解梁梓佢真係可以咁搞笑!!
1點2個陣,莊sir急急腳咁叫晒我地走,
因為格砵砵車已經到左了,
(個陣已經知道ms lam同我地一齊去..)
咁我上左車之後就坐左係最後個排,
途中無野發生...除左前面個班boys係到爆笑-h-""
到左之後....見到東亞運動會個隻吉祥物,
我同珊姐講我唔中意佢地的原因係--
「佢地好似羅白,好肉酸...!」


入到去,好大...但係無乜人,
好冷清啊,,,,,
之後莊sir去toliet的陣間,
我幫佢拎住左個袋啊...
我真係好中意佢---個袋,
所以勁興奮喎..
so我一拎左之後,就叫ms lam幫我映相,
ms lam都好無奈咁幫我映..呵呵,
之後又話會send俾莊sir,
唔好啦..我想ma lam擺係facebook!

係個舞台前,覺得個舞台好有3D feel..
咁開始個段因為之前睇過個劇情,
所以就唔覺得有咩笑料,
但之後我覺得有一part勁好笑就係,
個男主角除左絛褲鏈俾個doctor check個陣,
好似人地夫妻夜晚會閂埋房明門做個d野,
之後整要係俾個老婆個fd睇到先搞笑。

咁走人個陣,莊sir話要開會,
所以我揼低左我地俾ms lam就走左,
之後返到翠屏,同ms lam & 珊姐係m記傾計,
傾左好多我都好想傾的話題,
之後6點9我地就散..了!



« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com