lunch個陣因為要去睇話劇,
所以我就訂左麥麥食,
係食野的time,
我見到梁梓勁快速咁食薯條,
(即係一次就塞幾條入口個d呢!!-口-")
我就勁O咀,
之後搞爛gag的係when葉世昌問佢拎薯條個陣,
佢同葉講:「無啦!」
葉就話:「點解會咁嫁?」
梁梓就答左一句我聽到之後會
係kiss哥面前喪笑的說話,
佢話:「話明薯條走薯,咁梗係無薯條啦!」
但kiss哥就回左句:「咁個條字呢?」
哈哈...我都唔知點解梁梓佢真係可以咁搞笑!!
1點2個陣,莊sir急急腳咁叫晒我地走,
因為格砵砵車已經到左了,
(個陣已經知道ms lam同我地一齊去..)
咁我上左車之後就坐左係最後個排,
途中無野發生...除左前面個班boys係到爆笑-h-""
到左之後....見到東亞運動會個隻吉祥物,
我同珊姐講我唔中意佢地的原因係--
「佢地好似羅白,好肉酸...!」
入到去,好大...但係無乜人,
好冷清啊,,,,,
之後莊sir去toliet的陣間,
我幫佢拎住左個袋啊...
我真係好中意佢---個袋,
所以勁興奮喎..
so我一拎左之後,就叫ms lam幫我映相,
ms lam都好無奈咁幫我映..呵呵,
之後又話會send俾莊sir,
唔好啦..我想ma lam擺係facebook!
係個舞台前,覺得個舞台好有3D feel..
咁開始個段因為之前睇過個劇情,
所以就唔覺得有咩笑料,
但之後我覺得有一part勁好笑就係,
個男主角除左絛褲鏈俾個doctor check個陣,
好似人地夫妻夜晚會閂埋房明門做個d野,
之後整要係俾個老婆個fd睇到先搞笑。
咁走人個陣,莊sir話要開會,
所以我揼低左我地俾ms lam就走左,
之後返到翠屏,同ms lam & 珊姐係m記傾計,
傾左好多我都好想傾的話題,
之後6點9我地就散..了!
|