尋日勁唔開心,
所以嬲嬲地訓唔著,
呆呆下成2點半先訓得著,
真係郁悶到想打人!
math 74分,
但都好似唔開心,
點解呢?
MC都錯勁多,
好鬼憎自己個""死人頭"",,>E<"
點解可以做錯咁多題?
PHY...仲以為唔合格,
不過好彩岩岩達標,
但都唔開心,因為其他人好高分,
中文派卷,騰雞到嘔泡,
勁驚會有份唔合格,
但係意外的最高分係聆聽,
60分有52分!!!
份作文好似離題,但好像又圍繞到主題,
不過攞5字頭...>3<""
數學睇卷,但我地4E就要做Test,
O鬼晒咀...唉
之後lunch去左ive食飯,
又無左20蚊啦...
唉......
不過一路食就一路同fish佢地傾莊sir,
傾莊sir d咩?!當然...
係唔講得俾你聽啦!!^^"
食完野,就要補課,
由1點半補到5點,
盧sir仲想補埋落去,
我真係會死嫁~~
今日真係好鬼死攰!!!
|