第一日開學,
第一堂就係英文-,-"
你話幾令我無奈,
上到chem堂,
先知道我地換左個老師,
由ms tam變左做MR.談永亮
講真,我睇真d mr.tam發覺佢個樣好大眾化,
真係一旦放係人海中,
我會搵唔到佢,><""
↑(好令我震驚的事..!!)
math堂,又見盧sir,
無見佢個半月,
佢個樣都無乜變到,
不過佢一黎就話我地聽,
「聽日就測第一,二課,
因為測足兩堂,所以唔係小測,
係計入考試分!」
唉.....唔想測呀!
lunch,本來幫妹頭拎返佢D野俾佢,
點知佢無返,我拎住佢D野都唔知點算好,
而且今日winnie約左我食飯,
點知佢遲大到!
搞到no time to eat!
所以就無食到,
之後我就拎左佢個波同班師弟師妹打。
中文堂,莊sir又化身為恐怖份子,
勁鬧人,鬧到成班死死下,
都唔知點解人做學生我地做學生,
我地係勁俾人鬧-,-"
唉....唔想做人啦><~
聖經堂個陣還可以,
溫太同我地講個D都岩我地口味
唉...第一日就已經咁唔開心,
真係唔知點捱埋落去-,-"
P.S:校務處D姐姐好無禮貌呀!
我唔中意佢地~~
|