blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 26
累積人氣: 21978

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


補課?!岩岩開學渣喎!! 分類: 未分類

今日起身,真係好攰..
要飲coffee提神,
真係覺得心力交瘁!!!
PHY堂,ms lam特別優惠女生,
俾女生優先揀位坐,
咁我就揀左坐係ms lam面前的位,
好鬼正的位~~!!!
(好過我而家係課室個位呀,
又睇唔到黑板,而且連風都無一滴,
真係好鬼死黑人憎呀!)

放小息,一返到入課室,
我confirm無一分鐘,
盧sir就入左黎同我地講,
開始啦!唉.....
真係唔知點講好-,-"
俾人break一下都唔得,
你知嗎?我一做個份test,
我真係O晒咀,
簡直係搔爆頭,
做唔落手,,,好灰心呀!!
我尋日明明就有溫書,
唉...嗚嗚!!

之後英文堂,我成堂都無聽書,
唉....lee sir講書真係好悶,
我極唔中意佢成日都用電腦講書,
因為我今日先發現我有散光,
所以坐得極遠的我,
完全睇唔到螢幕打D咩,
真係好鬼煩,,,,!

其實係lunch個陣,
莊sir入左黎同我地講,
今日要補課,
當時成班即刻呆晒,
唉....心灰啦!
開學唔夠一個星期就要補課,
勁無奈的是我阿媽話幾好呀!
老師都係為你地好,><""
我絕對唔會接受呢個為理由的!!!!!!!!!

體育堂,我地女仔終於有個阿Sir教啦!
而已仲要同本班的男生一齊上,
初初都估唔到,
不過今堂成堂都係愛黎度黎度去,
好悶呀-,-"...
仲有呀!!個阿sir本人認為個樣都okay純,
不過有D大眾樣,
同mr.tam一樣,,-,-"

放學仲有補課啊..
都唔想打了..~~



« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com