今日起身,真係好攰..
要飲coffee提神,
真係覺得心力交瘁!!!
PHY堂,ms lam特別優惠女生,
俾女生優先揀位坐,
咁我就揀左坐係ms lam面前的位,
好鬼正的位~~!!!
(好過我而家係課室個位呀,
又睇唔到黑板,而且連風都無一滴,
真係好鬼死黑人憎呀!)
放小息,一返到入課室,
我confirm無一分鐘,
盧sir就入左黎同我地講,
開始啦!唉.....
真係唔知點講好-,-"
俾人break一下都唔得,
你知嗎?我一做個份test,
我真係O晒咀,
簡直係搔爆頭,
做唔落手,,,好灰心呀!!
我尋日明明就有溫書,
唉...嗚嗚!!
之後英文堂,我成堂都無聽書,
唉....lee sir講書真係好悶,
我極唔中意佢成日都用電腦講書,
因為我今日先發現我有散光,
所以坐得極遠的我,
完全睇唔到螢幕打D咩,
真係好鬼煩,,,,!
其實係lunch個陣,
莊sir入左黎同我地講,
今日要補課,
當時成班即刻呆晒,
唉....心灰啦!
開學唔夠一個星期就要補課,
勁無奈的是我阿媽話幾好呀!
老師都係為你地好,><""
我絕對唔會接受呢個為理由的!!!!!!!!!
體育堂,我地女仔終於有個阿Sir教啦!
而已仲要同本班的男生一齊上,
初初都估唔到,
不過今堂成堂都係愛黎度黎度去,
好悶呀-,-"...
仲有呀!!個阿sir本人認為個樣都okay純,
不過有D大眾樣,
同mr.tam一樣,,-,-"
放學仲有補課啊..
都唔想打了..~~
|