今日開學禮,係話俾我地知我地的暑假終於完了!
雖然功課多到我想打死晒D老師,
但係我始終都唔想咁快放完個暑假,
因為係暑假我想瞓就瞓,
想玩電腦就玩電腦,
不知幾自由呀!!
望見台上一個個拎獎的同學,
我都諗起自己中二個陣拎左個最佳進步獎,
但係而家,講進步?!唔退步都算偷笑了!
望住練寶,始終都覺得佢係一個神聖而純潔的人,
所以我真係好中意癡住練寶,
有時會諗,如果我係一個男,
我一定會追練寶,
但可惜,我唔係!!
希望練寶睇到之後唔好討厭我啊!
嗚嗚.........
話返轉頭,今日莊sir個look我覺得莊重左,
而且我個人認為佢唔適合打煲軑呀,
所以我覺得佢今日著得麻麻地,
唔通兩個月無見,
又漸漸少左了解莊sir?
而盧sir,我覺得同平時都差唔多,
不過佢今日個look竟然同陸sir差唔多,
只係差條軑唔同,,
仲有啊...今日miss cheung無返,
原來病左啊,,,,,,
ms cheung願主祝福你健康,
快D返黎同我地上堂呀..^^
|